واکنش انریکه به تشویق امباپه در پارک دو پرنس


سرویس خبر شماره: 2021027
24 اردیبهشت 1403 ساعت 12:01 |
1.2K |

4نقطه نظر

سوت نشنیدم!

لوئیس انریکه می‌گوید که سوت یا اعتراضی علیه کیلیان امباپه در ورزشگاه نشنیده است.

واکنش انریکه به تشویق امباپه در پارک دو پرنس

به گزارش “Sports Trois”، آخرین بازی کیلیان امباپه در پارک دو پرنس شکست خورده بود. پاری سن ژرمن 1-3 مقابل تولوز شکست خورد و همانطور که انتظار می رفت، این باشگاه مراسم خداحافظی امباپه را برنامه ریزی نکرد.

در عوض، قبل از شروع مسابقه، اولتراهای پاریس به طور ویژه از امباپه تشکر کردند. جالب اینجاست که بسیاری از نقاط سکوها با اولتراها همراه نبودند و حتی زمانی که نام امباپه از بلندگوی ورزشگاه اعلام شد، سوت ها و هوی ها نیز شنیده شد.

امباپه در دقیقه 7 تک گل تیمش را به ثمر رساند و البته همه حاضران در ورزشگاه او را تشویق کردند.

2021342

در پایان بازی وقتی از انریکه در مورد سوت های اعتراض به امباپه سوال شد، او پاسخ داد: چه سوتی تنها چیزی که شنیدم تشویق و شعارهای حمایت بود. با وجود اینکه برخی از هواداران سوت می زدند اما صدای تشویق ها شنیده نشد. من فکر می کنم امباپه شایسته این حمایت بود زیرا او یک اسطوره پاری سن ژرمن است و مانند یک قهرمان به آنجا می رود.

از انریکه پرسیده شد که چرا در دقایق پایانی امباپه را جایگزین نکرد و زمین را به تشویق هواداران واگذار نکرد. انریکه در اینجا به منتقدان خود طعنه زد: وی ادامه داد: من او را تعویض نکردم زیرا در ماه های اخیر هر بار که او را از زمین بیرون آوردم مورد انتقاد قرار گرفتم، این بار ترجیح دادم 90 دقیقه در زمین حضور داشته باشد تا عده ای ناراحت نشوند، شاید اگر تعویض کنم. او در دقیقه 85، برخی از مردم آن را دوست ندارند.”

مجله اخبار فوتبال خارجی