واکنش ایکاردی به شایعه جدایی از واندا؛ این یک دروغ است

مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن در استوری اینستاگرام خود نوشت: نمی دانم چه چیزی بیشتر مرا آزار می دهد، کسانی که درباره زندگی من دروغ می نویسند یا آنهایی که این دروغ ها را باور می کنند.

چند ماه پیش پست اینستاگرامی واندا نارا موجی رسانه ای به پا کرد و شایعاتی در مورد جدایی این زوج معروف فوتبال به راه انداخت. چند روز بعد مشخص شد که نارا فکر می کند شوهرش به او خیانت کرده است. ایکاردی پس از جنجال های رسانه ای با افت شدید عملکرد مواجه شد و سرانجام پس از چند هفته، مائورو و واندا اعلام کردند که مشکلات رابطه شان حل شده است.

مائورو ایکاردی، ستاره پاری سن ژرمن در رسانه های آرژانتینی از جدایی خود از واندا نارا که همسر و سرمربی او است، خبر داد. رد کردن

واکنش سریع ایکاردی نشان می دهد که او دیگر حاضر نیست جنجال های چند ماه پیش را پشت سر بگذارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

امروز بار دیگر موجی مشابه در رسانه های آرژانتین آغاز شده است. چندین رسانه چاپی و ویدئویی در آن کشور گزارش هایی منتشر کرده اند که مدعی شده اند واندا نارا بار دیگر به فکر جدایی از مهاجم آرژانتینی است. اما مائورو این بار سریع عمل کرد و این گزارش ها را تکذیب کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رسانه های آرژانتینی امروز مدعی شدند واندا نارا، همسر و مدیر برنامه های مائورو ایکاردی در حال بررسی طلاق است. این ادعا در حالی مطرح شد که ایکاردی چند ماه پیش با شایعات مشابهی مواجه شد. ستاره آرژانتینی این بار دست به کار شد و اخبار رسانه های کشورش را تکذیب کرد.


سرویس خبر شماره: 1836793
آگوست 13, 1401 @ 7:38 ب.ظ
803 امتیاز خبر

0نقطه نظر