واکنش باشگاه استقلال به یک شایعه/ ایشان سخنگوی ما نیست!

یکی از اتفاقات مهم هفته گذشته، اتفاقات مربوط به باخت استقلال در تبریز مقابل تراکتورسازی بود که شایعه اخراج ریکاردو ساپینتو از سرمربیگری استقلال را به گوش مردم رساند. جلسه روز یکشنبه هیات مدیره استقلال که در کمپ ناصر حجازی برگزار شد، یکی از مهم ترین جلسات هیات مدیره در ماه های اخیر به شمار می رفت.

اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال طی چند ماه گذشته با رسانه ها در تماس بوده و هواداران را در مورد مسائل مهم باشگاه به روز کرده اند.

خبرنگاران و تعدادی از هوادارانی که برای شنیدن نتیجه جلسه بیرون دروازه خروجی کمپ تجمع کرده بودند متوجه شدند که پرویز مظلومی به عنوان سخنگوی هیئت در حال اطلاع رسانی نتایج جلسه به مردم است. از همان شب در رسانه ها مطرح شد که مظلومی سخنگوی هیات مدیره است اما یکی از اعضای هیات مدیره استقلال در گفت و گو با خبرورزش این موضوع را تکذیب کرد و گفت: در حال حاضر کسی سخنگوی هیات مدیره باشگاه استقلال نیست. در آن روز به دلیل اینکه هیات مدیره باید اخبار مربوط به جلسه را با رسانه ها در میان می گذاشت، آقای مظلومی این مسئولیت را پذیرفت و با رسانه ها صحبت کرد اما مصوبه ای نداشتیم که ایشان سخنگوی هیات مدیره باشند. در حال حاضر هیئت مدیره سخنران ندارد.»

لازم به ذکر است طی روزهای اخیر اعضای تحریریه سایت خبرورزش با پرویز مظلومی تماس گرفتند تا از مسائل باشگاهی در خصوص باز شدن پنجره نقل و انتقالات، جذب بازیکن، شرایط مربوط به اظهارات قربان زاده و … رئیس سازمان خصوصی سازی و مسائلی از این دست تماس می گرفتند اما این عضو هیئت مدیره مثل ماه های اخیر نمی خواست با رسانه ها صحبت کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال