واکنش به رای عجیب و مبهم کمیسیون انضباطی


سرویس خبر شماره: 2008015
20 مارس 1402 در 5:24 ب.ظ.
3000 |

0نقطه نظر

علوی: در خوشه طلایی مسئولیتی ندارم.

عضو شورای شهرداری مشهد گفتگوی کوتاهی با خبرنگار ورزشی داشت.

واکنش به رای عجیب و مبهم کمیسیون انضباطی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تصمیم کمیسیون انضباطی چندی پیش خبرساز شد. این حکم برای حسین علوی، یکی از اعضای شورای شهرداری مشهد که به مدت دو جلسه از همراهی با خوشه طلایی محروم و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده بود، صادر شد.

البته این تصمیمی است که حسین علوی به طور کلی آن را تکذیب می کند و در گفتگوی کوتاه با خبرنگار ورزشگاه در این باره گفت: من اصلا داوری ندیدم، ندیدم. کسی را ببین.»

علوی سپس به اینکه ناظر بازی می توانست گزارش خود را علیه او تهیه کند، واکنش نشان داد و اینگونه واکنش نشان داد: هر چه شد اشتباه بود و اصلا اینطور نبود.

از علوی پرسیدیم که آیا گفته اند قبل از شروع بازی داور را تهدید کرده است اما این شخصیت در پاسخ به این سوال گفت: این حرف ها چیست؟! من اصلا حضور نداشتم. این چه حرفیه؟! من کاملا تکذیب می کنم.»

علوی سپس در پاسخ به این سوال که در حکمی که گفته منتسب به باشگاه خوشه طلایی است، گفت: من هیچ مسئولیتی در خوشه طلایی ندارم.

وی ادامه داد و در پاسخ به این سوال که شرایط را برای حضور خوشه طلایی در مشهد فراهم کرده است، گفت: خوشه طلایی صاحب خودش را دارد و خودشان آمدند. ما در تمام توانایی های خود به آنها کمک خواهیم کرد. »

علوی ادامه داد: ما به عنوان شورای شهر معمولا در مشهد با هر ظرفیتی کمک می کنیم. »

سید حسین علوی بازیکن تیم خوشه طلایی ساوه به دلیل رفتار نادرست با داور مسابقه و تهدید به همراهی تیمش به مدت دو جلسه از ورود به ورزشگاه ها محروم و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای ممکن است از نظر رد صلاحیت قابل اعتراض باشد.

حسین علوی همان بازیکنی است که در دوران مربیگری پرویز مظلومی به استقلال پیوست و البته حضور او سر و صدای زیادی به پا کرد و فرصت بازی پیدا نکرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی