واکنش بیل به غیبت جنجالی در یک حزب؛ متاسفم!

غیبت گرت بیل یکی از نکات جالب دیدار امشب رئال مادرید و اسپانیول بود که با برتری 4-0 شاگردان آنچلوتی به پایان رسید. رئال با قهرمانی امشب برای سی و پنجمین بار قهرمان لالیگا شد.

همه انتظار داشتند که با وجود غیبت در بازی (اگرچه مصدومیت ادعایی او از ناحیه کمر توسط کادر پزشکی تایید نشد) ستاره ولزی حداقل برای جشن قهرمانی در ورزشگاه حضور داشته باشد. اما این اتفاق نیفتاد و جشن سی و پنجمین قهرمانی رئال در لالیگا بدون بیل برگزار شد.

ستاره ولزی رئال از عدم حضور در شب قهرمانی تیمش پشیمان شد.

غیبت های مشکوک و آزاردهنده گرت بیل و شایعات مبنی بر اینکه باشگاه در نظر دارد جریمه سنگینی را در نظر بگیرد به غیبت او در دقیقه 90 در بازی مقابل اسپانیول مرتبط بود و او عصبانیت هواداران را احساس کرد که جای خالی او را در جشن قهرمانی به حداکثر رساندند.


سرویس خبر شماره: 1822202 |
11 ارديبهشت 1401 ساعت 08:32 |
3,944 امتیاز خبر|

0نظرات

پست با عکس قهرمانی و هشتگ ویژه;

شدت واکنش ها به این اتفاق به حدی بود که بیل مجبور شد پستی را در حساب کاربری 47 میلیونی خود در اینستاگرام منتشر کند و از غیبت خود صحبت کند. او در پستی که به جشن قهرمانی رئال اختصاص داشت صحبت های خود را با عبارت قهرمان و برچسب جام آغاز کرد. بیل با تاکید بر اینکه از غیبت خود در مهمانی بسیار ناراحت است، اسپاسم عضلات پشت خود را مقصر دانست. او در ادامه در واکنش به شایعات اخیر عنوان کرد که به خاطر کسب عنوان قهرمانی به باشگاه افتخار می کند و از همه خواست تا از این شب لذت ببرند. هشتگ Hala_Madrid پایان پست بیل بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی