واکنش جالب به برد 0-9 ما نمی خواستیم آنها را تحقیر کنیم!

لیورپول اولین پیروزی خود در فصل جدید لیگ برتر را پس از سه هفته وقفه با شکست خانگی مقابل بورنموث جشن گرفت و با شکست 9-0 میهمان خود را تحقیر کرد. با این حال، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، مدعی است که هدف تیمش تحقیر حریف نبوده است.

لیورپول با وجود این برد به دلیل دو تساوی و باخت در سه بازی قبلی همچنان در رده هشتم جدول قرار دارد در حالی که حریف بعدی این تیم هم تیمی سرسختی مانند نیوکاسل است که هنوز طعم شکست در این فصل را نچشیده است اما کلوپ می خواهد در این بازی نتیجه بگیرد این بازی نیز پر از امید است. سرمربی آلمانی ادامه داد: برای ما بسیار مهم بود که بار را از دوش برداریم و به فوتبال برگردیم. چهارشنبه مقابل نیوکاسل داستان متفاوتی خواهد بود. هوای خوب و فوتبال خوب ترکیبی عالی برای ما ایجاد کرد. امروز. شرایطی از این دست. در لیورپول زیاد اتفاق نمی افتد. پس باید از آن استفاده کنیم. حداقل لازم نیست توضیح دهیم که چرا بازی را نبردیم. روز خیلی خوبی برای ما بود، اما نمی خوابیم. در بادهای این برد.”



سرویس اخبار فوتبال خارجی

کلوپ گفت: ما گل های شگفت انگیزی زدیم. حتی اگر بازی را زیاد بازی کنیم، به گلزنی ادامه دادیم. ما فقط سطح کیفی بازی خود را حفظ کردیم و هدفمان تحقیر بورنموث نبود. در واقع ما نمی توانستیم بیشتر از این به آنها احترام بگذاریم. ما کاری را که باید انجام می دادیم انجام دادیم و آن حفظ فشار روی حریف بود. بازی به گونه ای پیش رفت که توانستم چند بازیکن جوان را به زمین بفرستم. آنها سزاوار آن بودند. هاروی الیوت یک بازیکن خاص است و در این بازی یک گل شگفت انگیز به ثمر رساند. “همه چیز عالی بود.”