واکنش جالب فرگوسن به پیش بینی قهرمان لیگ برتر؛ آرسنال یا سیتی؟

هواداران منچستریونایتد امیدوار بودند روند رو به رشد این تیم منجر به اضافه شدن یونایتد به مسیر چمپیونشیپ شود اما شکست سنگین مقابل لیورپول و محرومیت مقابل ساوتهمپتون شانس این تیم را برای قهرمانی کاهش داد.

سرالکس فرگوسن، اسطوره یونایتد و پرافتخارترین سرمربی تاریخ این رقابت ها در پاسخ به این سوال که کدام تیم بین آرسنال و یونایتد قهرمان لیگ برتر می شود؟ گفت: من علاقه ای ندارم.

از آن زمان تاکنون 6 مربی جایگزین او شده اند. ابتدا دیوید مویس اسکاتلندی هموطن فرگوسن که کمتر از یک سال در این تیم حضور داشت، سپس لوئیس فن خال و سپس ژوزه مورینیو مدیریت این تیم را بر عهده گرفتند. سپس نوبت به اوله گونار سولسشر و رالف رانگنیک رسید و در تابستان امسال اریک تن هاچ هدایت تیم را بر عهده گرفت.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

فرگوسن پس از 26 سال سرانجام در سال 2013 از منچستریونایتد جدا شد و از دنیای مربیگری خداحافظی کرد. از آن زمان تاکنون چندین مربی جانشین او شده اند، اما نتوانستند یونایتد را به قهرمانی لیگ برتر برسانند.

به گزارش Sport Bible، به نظر می رسد رقابت برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر بین دو تیم آرسنال و منچسترسیتی است و باید دید در نهایت کدام تیم می تواند قهرمان شود. آرسنال در حال حاضر با 5 امتیاز بیشتر از سیتی در صدر جدول قرار دارد و امیدوار است پس از سال ها قهرمان شود.

اگر منچسترسیتی بتواند در این فصل قهرمان شود، پپ گواردیولا به رکورد خود در 3 قهرمانی متوالی انگلیس می رسد، اما از طرف دیگر، فرگوسن همیشه با آرسنال چالش داشته است و به همین دلیل است که سرمربی سابق یونایتد هیچ کدام را ترجیح نمی دهد. این تیم ها پیروز شوند. نباش

با وجود اینکه تنها 11 بازی تا پایان فصل باقی مانده است، شاگردان مایکل آرتتا با حریفی سرسخت روبرو هستند که اتفاقاً باید یک قرار ملاقات نیز داشته باشد.