واکنش جالب کارگر به جنجال اسکار (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در مراسم اسکار که ساعاتی پیش برگزار شد، اتفاق عجیبی رخ داد که توجه بسیاری را به خود جلب کرد و واکنش های بسیاری را به همراه داشت.
دقایقی قبل از بردن اسکار بهترین بازیگر مرد برای اولین بار، ویل اسمیت به دلیل بیماری به همسرش کریس راک به دلیل سیلی زدن به موهایش رفت و سیلی محکمی به راک زد.
این حادثه بسیاری از شرکت کنندگان را شوکه کرد و البته ناظران و کاربران شبکه های اجتماعی بلافاصله واکنش متفاوتی به این حادثه نشان دادند.
کاراگر نیز یکی از افرادی بود که به این اتفاق واکنش نشان داد اما سعی کرد با او شوخی کند. او عکسی از خود در حالی که استیون جرارد در حال دست دادن است، منتشر کرد و در شرح آن نوشت: «ویل اسمیت و کریس راک در آستانه اسکار سال آینده».

جیمی کاراگر ستاره سابق لیورپول با صحنه جنجالی اسکار امسال شوخی جالبی داشت.


سرویس خبر شماره: 1817046 |
08 فروردين 1401 ساعت 14:40 |
3,655 |

1نظرات

نکته جالب در مورد این عکس این بود که به نظر می رسید این دو نفر از روی اجبار دست می دهند و حالات چهره مدیر استون ویلا و همچنین قیافه نجار که از آن طرف دوخته شده بود به این موضوع می پرداخت. یک حس عجیب را به تصویر بکشید
کنایه کاراگر در مراسم اسکار که به گفته کریس راک در تاریخ تلویزیون بی سابقه بود، باعث خنده و خنده بسیاری از طرفداران ستاره سابق لیورپول شد و استیون جرارد نیز با چند خنده پاسخ داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی