واکنش جالب کلوپ به ستاره لیورپول شدن بایرن خیلی تمیز بود!

یورگن کلوپ فصل گذشته عملکرد خوبی با لیورپول داشت و با این تیم نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر شد.

کلوپ به تمجید از بازیکن سابق خود که با او قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، جام باشگاه های جهان، سوپرجام اروپا، لیگ برتر، جام حذفی و جام حذفی شد، گفت: “مانه بازیکن بسیار خوبی است. او بازیکنی در سطح جهانی است. یکی از بهترین مهاجمان تمام ادوار لیگ برتر و همچنین انسانی فوق العاده است. ما فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم، اگرچه پایان خوشی نداشتیم و لیگ قهرمانان را نبردیم، اما از عملکرد تیم در کل راضی بودم و اکنون خوشحالم که برگشتم. تمرین را شروع کنید.”

سادیو مانه در ازای 32 میلیون یورو به اضافه پاداش، لیورپول را به مقصد بایرن مونیخ، قهرمان بوندسلیگا ترک کرد. یورگن کلوپ در این باره گفت: «از راهی که گذشت خوشم آمد. این انتقال بسیار تمیز و منصفانه انجام شد. سادیو مانه یک چالش جدید می خواست، پیدا کردن یک باشگاه جدید اولویت او بود. مذاکره با این بازیکن هرگز آسان نبود زیرا او می خواست به تیم دیگری برود.

واکنش جالب کلوپ به ستاره لیورپول شدن بایرن خیلی تمیز بود!



سرویس اخبار فوتبال خارجی

سرمربی لیورپول در ادامه فاش کرد که خانواده اش تحت تاثیر مشکلات بزرگ پیرامون ورزشگاه دو فرانس در جریان فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید قرار گرفته اند. سرمربی سابق بوندسلیگا ماینتس و دورتموند گفت: در این بازی فقط چند نفر را دیدم که خوش شانس بودند و مشکلی نداشتند. همه کسانی را که ملاقات کردم، از جمله خانواده ام، مشکلات بزرگی داشتند.»