واکنش جدی به شایعه اخراج نکونام; مطمئن باش یک روز قبل از رفتنش…/ سال ها در استقلال می ماند



علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال پس از انتشار اخبار کذب درباره صورتجلسه برکناری جواد نکونام به رسانه رسمی این باشگاه گفت: متاسفانه امروز شاهد یک اقدام غیرضروری و غیرضروری دیگر برای حمله به اتحاد استقلال بودیم. نامه ای بدون امضا، بدون تاریخ و بدون شماره منتشر شد که کذب و خلاف واقع است. هدف این بود که ذهنیت سرمربی نسبت به مدیریت باشگاه از بین برود اما تیر آنها به سنگ خورد. یاعلی و سرمربی این تیم دست به دست هم دادند و متحد شدند تا استقلال موفق شود. هدف از انتشار چنین مطالبی تنها تاثیرگذاری بر اتحاد اعضای باشگاه و سوق دادن حاشیه ها به سمت استقلال است. به نظر می رسد غیبت سایر تیم ها در روزهای اخیر باعث تلاش برای حمله به آرامش استقلال شده است. هم من و هم جواد نکونام متحد هستیم و اجازه نمی دهیم هیچ فردی به آرامش تیم آسیب برساند و در روند کاری تیم اختلال ایجاد کند.

علی خطیر با بیان اینکه اجازه نمی دهم آرامش تیم به هم بخورد، گفت: به عنوان مدیرعامل باشگاه پرافتخار و بزرگ استقلال اجازه نمی دهم تیم متضرر شود و قطعا با هر حاشیه ای مواجه خواهم شد. کما اینکه عملکرد استقلال و پرهیز از هرگونه حاشیه در روزهای اخیر باعث ناراحتی عده ای شده و سعی در برهم زدن آرامش تیم و باشگاه دارد که بار دیگر می گویم هرگز اجازه نمی دهم به خواسته هایشان برسند.

وی در ادامه صحبت های خود گفت: هواداران استقلال باید مطمئن باشند که من و جواد نکونام اجازه نمی دهیم عده ای با حمله به استقلال به اهداف خود برسند. در شرایطی که برخی از رقبا به حاشیه می روند، انتشار اخبار و مطالب جعلی کار دشمنان قسم خورده استقلال است اما اجازه نمی دهیم این افراد آرامش کنونی این تیم را از بین ببرند. ضمناً این حاشیه سازی و انتشار مطالب کذب از سوی مراجع ذیصلاح پیگیری قانونی و قضایی خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه استقلال بار دیگر از حمایت همه جانبه خود از جواد نکونام و تیمش خبر داد و گفت: جواد نکونام قطعا سال ها در استقلال خواهد بود. به هواداران عزیز و محترممان هم می گویم اگر من در استقلال بودم و جواد نکونام می خواهد برود. مطمئن باشید یک روز قبل از رفتنش استعفا می دهم و می روم.

بیشتر بخوانید: عکس افشای یک سند محرمانه; مجوز اخراج نکونام صادر شد/ خطیر مقابل هیات مدیره ایستاد/ صورت جلسه جنجالی استقلال چطور شد؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال