واکنش درویش به شایعه عدم بازگشت ستاره پرسپولیس خنده دار است; بعضی ها نمی توانند ما را ببینند / می گفتند مانع بیرون رفتنم می شوند!

واکنش درویش به شایعه عدم بازگشت ستاره پرسپولیس خنده دار است;  بعضی ها نمی توانند ما را ببینند / می گفتند مانع بیرون رفتنم می شوند!

وی خاطرنشان کرد: برخی دوست ندارند ببینند که رابطه خوبی بین مدیرعامل، کادر فنی و تیم مدیریتی وجود دارد. عده ای دوست ندارند ببینند تا الان 53 بدهکار را تسویه کرده ایم. برخی افراد نمی بینند که پاداش ها طبق برنامه پرداخت می شود و تعامل خوبی بین آنها وجود دارد. این تیم با دو زمین تمرین به کار خود ادامه می دهد.

رضا درویش روز دوشنبه درباره حل مشکل بوژیدار رادوشوویچ و پرداخت مطالبات این بازیکن در چهار قسط گفت: تلاش ما بر این بود که دیگر مشکلی برای حل و گرفتن مجوز حرفه ای و رفع موانع نداشته باشیم، زمین هم تحت تاثیر قرار گرفت.

درویش گفت: زمانی که لیگ تعطیل شد کادرفنی مدام در حال برنامه ریزی بود. زمین ما هم تعمیر شده و حالا بازیکنان تمرینات خود را در دو زمین دنبال می کنند. بعضی ها خوششان نمی آید که این آرامش در پرسپولیس باشد و همه چیز طبق برنامه پیش برود.

وی در خصوص تقویت نیم فصل نیز گفت: کادرفنی هنوز برنامه خود را اعلام نکرده است و قطعا با توجه به خواسته کادرفنی اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: روزی که به باشگاه رسیدیم یک ریال هم در حساب باشگاه نبود و مدام بدهکار بودیم از هتل و سرقت گرفته تا پول برای خرید دارو. به فضل خدا سعی کردیم مشکلات را حل کنیم و پرسپولیس روزهای درخشانی را در پیش داشته باشد.

مدیرعامل پرسپولیس با توجه به اینکه این تیم بیشترین نماینده را در فهرست تیم ملی فوتبال جام جهانی 2022 قطر دارد، افزود: برافراشته شدن پرچم کشور و دست به دست هم دادن بازیکنان برای به اهتزاز درآوردن پرچم ایران در بزرگترین رویداد جهان حائز اهمیت است. او قیام می کند و دل مردم شاد می شود. اینکه پرسپولیس بیشترین نماینده را در تیم ملی دارد باعث افتخار است اما موفقیت تیم ملی مهمتر است.

درویش درباره شایعات اخیر مبنی بر عدم بازگشت لوکادیا به ایران پس از تعطیلات اضافه کرد: متاسفانه برخی نمی بینند تیم ما موفق است و پرسپولیس ساکت است. مثلاً گفتیم برای پس انداز به سوئیس نرویم، اما عده ای حرف من را ممنوع الخروج کردند. همه بازیکنان ما به خصوص خارجی ها به قراردادشان پایبند هستند. شاید برای آنها خنده دار باشد که بگویند بازیکن قرارداد دارد اما به تیم برنمی گردد.

درویش در نهایت درباره بسته شدن حساب باشگاه به دلیل شکایت مهدی رسول پناه، مدیرعامل سابق باشگاه گفت: نمایندگان ما پیگیر این موارد هستند. خدای نکرده نمی خواهیم حق هیچکس ضایع شود، بلکه باید از مال مردم حفاظت کنیم و نمی خواهیم بیت المال غارت شود. ما سخت کار می کنیم تا این مشکل را حل کنیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی درباره برگزاری اردوی برون مرزی تیم فوتبال پرسپولیس که قرار بود در دوبی برگزار شود، گفت: بگذارید حتماً تصمیم گیری شود و بعد اعلام می کنیم. همانطور که می دانید برگزاری کمپ در خارج از کشور نیاز به اخذ مجوز از شورای برون مرزی دارد. با این حال، ما می خواهیم این اتفاق بیفتد.