واکنش دنی آلوز به برد مادرید؛ موفقیت آنها تصادفی نیست

دنی آلوز، مدافع کهنه کار بارسلونا معتقد است موفقیت رئال مادرید در لیگ قهرمانان اتفاقی نیست.

این اولین باری نبود که شاگردان آنچلوتی در این فصل در لیگ قهرمانان اروپا با عقب افتادن از حریف، جدول را به نفع خود برگرداندند و توانستند به مرحله بعد صعود کنند که باعث عملکرد خوب و حضور تیم شد تیم در فینال لیگ قهرمانان را به عنوان یک فرصت ببینید.
دنی آلوز پس از پایان بازی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: این فوتبال است، مردم. مثل زندگی است و در فوتبال شانسی نیست. یا شما بر بازی مسلط هستید یا بازی بر شما مسلط است. اوه، فوتبال بدون بازیکنان برزیلی چه می شد؟
اشاره او به عملکرد درخشان رودریگو گویس، مهاجم دو گل رئال مادرید و همچنین وینیسیوس جونیور در ترکیب بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1822817 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 14:03 |
5,429 امتیاز خبر|

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی موفق شد این تیم را با نتیجه 1-3 شکست دهد.
این نتیجه در حالی حاصل شد که رئال مادرید در دقایقی تا پایان بازی با یک گل از حریف خود عقب بود اما توانست در وقت های از دست رفته رودریگو دو گل به ثمر برساند و بازی را با حریف به تساوی بکشاند تا نتیجه در وقت اضافه مشخص شود. بودن.
در اولین وقت اضافه این دیدار، کریم بنزما بود که موفق شد گل ارزشمند پیروزی رئال مادرید را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند و کار صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا را به پایان برساند.