واکنش رسمی باشگاه سپاهان به پرسپولیس – رضاییان!


سرویس خبر شماره: 1946998
6 جولای 1402 ساعت 18:10
15.5 هزار |

9نقطه نظر

یکی از اخبار مهمی که در آستانه تمرین سپاهان منتشر شد، خبر علاقه پرسپولیس برای جذب رامین رضاییان و تلاش این باشگاه برای بازگرداندن ستاره طلای لیگ بیست و دوم به تهران برای فصل آینده است.

انتشار خبر مذاکره سرخ های پایتخت با ستاره های سپاهان در لیگ 22 واکنش این باشگاه اصفهانی را در پی داشت.

واکنش رسمی باشگاه سپاهان به پرسپولیس - رضاییان!

مدیر رسانه ای سپاهان در پایان این گفتگوی کوتاه گفت: در ادامه همکاری رضاییان و مغانلو با سپاهان در فصل آینده شکی نیست و این موضوع در تمرینات این تیم ثابت خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با نزدیک شدن به زمان تمرین تیم های لیگ برتری، نقل و انتقالات روی دستور کار تیم های رقیب حساس تر می شود و این موضوع با انتشار اخبار و حواشی مختلفی همراه است.

سعیدی در مورد مغانلو نیز چنین گفت و گفت: آقای گل فصل گذشته در لیگ 23 با سپاهان خواهد بود و این بازیکن به قرارداد خود با سپاهان پایبند خواهد بود. موضوعات مطرح شده برای برهم زدن آرامش باشگاه سپاهان است.

موضوعی که واکنش رسمی باشگاه سپاهان را در پی داشت و مسعود سعیدی مدیر رسانه ای تیم فوتبال سپاهان در گفتگوی کوتاه با خبرنگار ورزشی سه گفت: مطلقا خبری از تمایل رضاییان برای جدایی از سپاهان نیست. همانطور که بارها گفته ایم رامین با باشگاه قرارداد دارد و اینطور نیست که بخواهد جایی برود. انشاالله به زودی در تمرینات حاضر می شود.