واکنش ساپینتو به خبر گریه او در رختکن استقلال/ اتفاقی که برای من افتاد عادلانه نبود

به بازیکنانم گفتم که قرار است تاریخ بنویسیم

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: به عنوان مثال ارسلان مطهری خارج از تیم بود اما امروز قهرمان تیم شد. این فوتبال است و نباید تسلیم شوید. این پیام من به همه بازیکنان است. اگر خسته باشید و مبارزه نکنید، انتخابی برای سرمربی نخواهید بود. ارسلان به خودش ایمان داشت و زحمت کشید. من هم او را به تیم برگرداندم. برای مطهری و تیم خیلی خوشحالم. این یک بازی بسیار خوب و یک پیروزی بود.

ساپینتو درباره اتفاقات بعد از بازی، حضور علی فتح الله زاده در رختکن استقلال و گریه او به خاطر احساساتی شدنش توضیح داد: 4 ماهی که گذراندیم خیلی سخت بود. ما خیلی سختی کشیدیم و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتیم. جریمه و محرومیت من عادلانه نبود. شما می جنگید و برای نتیجه کار می کنید. از زمانی که به استقلال آمدم دوست داشتم جام ها را ببرم. این اولین جام است و ما امیدواریم که جام های بیشتری کسب کنیم.

ساپینتو در مورد تغییراتی که در ارسلان مطهری دیده است و حالا برخلاف ابتدای فصل از او بازی می‌کند، گفت: همانطور که گفتم همیشه به بازیکنانم می‌گویم که فرصت خواهید داشت و زمانی که یک فرصت به دست آوردید باید از این فرصت استفاده کنید. 10 دقیقه یا 90 دقیقه فرقی نمی کند، مطهری در جلسه قبل از فرصت استفاده کرد و امروز هم به حضورش در لیست ادامه داد، مطهری درس بسیار خوبی برای همه بازیکنان است که تسلیم نشوند، این بازیکنان می جنگند و به آن اعتقاد دارند. خودشان منتظر فرصت هستند



سرویس داخلی اخبار فوتبال

من در این 4 ماه خیلی زجر کشیدم

وی تاکید کرد: برای بازیکنانم و هواداران استقلال بسیار خوشحالم، حیف است که هواداران در ورزشگاه های ما حضور ندارند.

من همیشه به بازیکنانم می گویم که شما یک شانس خواهید داشت

مطهری امروز قهرمان تگ تیم شد

ورزشگاه کرمان برای برگزاری فینال مناسب نبود

وی در خصوص اینکه سوپرجام یکی از عملکردهای خوب استقلال در این فصل بود و حالا با توجه به تعطیلی 40 روزه این رقابت ها به نظر می رسد از این موضوع راضی نیست و برنامه اش برای تعطیلات لیگ چیست، گفت: تعطیلات. برای همه تیم ها یکسان خواهد بود. وقتی آمادگی جسمانی دارید، می خواهید ادامه دهید و بازی کنید، اما متأسفانه جام جهانی را پیش رو داریم. زندگی هم هست تعطیلات وسط قهرمانی است، سعی می کنیم خود را با این شرایط وفق دهیم و قوی تر خواهیم شد.

وی افزود: به بازیکنانم گفتم امروز تاریخ می سازیم. آنها شایسته پیروزی بودند. ما زحمت کشیده بودیم، در چند جبهه می جنگیدیم و امروز یک پاداش بسیار خوب گرفتیم. ما تسلیم نشدیم و تا آخرین لحظه جنگیدیم.

سعی می کنیم خود را با این شرایط وفق دهیم

سرمربی استقلال با بیان اینکه میزبان این بازی در کرمان است و تیمش باید در نیم فصل به ورزشگاه بهنار بیاید، توضیح داد: ایده من همان است که قبلا بیان کردم. این ورزشگاه برای برگزاری چنین فینال زیبایی مناسب نیست. ما 3 بهترین انتخاب داشتیم، اما آنها این ورزشگاه را انتخاب کردند. من هم نتوانستم کاری بکنم. باید بپذیریم که ورزشگاه کرمان اینگونه است.

ریکاردو ساپینتو پس از قهرمانی استقلال در سوپرجام گفت: از نتیجه ای که گرفتیم و نحوه بازی و در نهایت قهرمانی بسیار خوشحالم. تیم حریف را کاملاً کنترل کردیم، توانستیم گل بزنیم و این بازی را بردیم. این برد برای اولین سوپرجام تاریخ استقلال خوب بود.