واکنش ساپینتو به پایان دوران کریستیانو رونالدو/ استقلال پرطرفدارترین تیم آسیا در شبکه های اجتماعی است.

سرمربی استقلال در پایان گفت: خیلی خوب پیش می رود، ما با دو امتیاز کمتر نسبت به پرسپولیس در رده دوم جدول رده بندی هستیم و به تازگی اولین سوپرجام تاریخ خود را به دست آورده ایم. از عملکرد تیمم راضی هستم، می خواهیم تا آخر برای قهرمانی بجنگیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال در آستانه آغاز جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی پرتغال را ارزیابی کرد و گفت: بازیکنان خوبی داریم که در خط دفاعی و خط میانی عناصری هم سطح دارند. و حمله کنند. انتخاب بازیکنان اصلی برای فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال کار آسانی نخواهد بود، به ویژه به این دلیل که چندین بازیکن قوی در ترکیب حضور ندارند. من به عنوان مثال به ژائو موتینیو فکر می کنم. ما پرتغالی ها همه بسیار مثبت هستیم، می توانیم یک تورنمنت عالی در قطر داشته باشیم.

ساپینتو در پاسخ به این سوال که آیا پرتغال جزو شانس های لیگ است؟ وی گفت: فرض کنید پرتغال جزو 5-6 تیمی است که می تواند برای عنوان قهرمانی رقابت کند. من واقعاً امیدوارم کشورم بتواند این کار را انجام دهد. برای ما خوب است که تاریخ سازی کنیم، اما تیم های قدرتمند دیگری هم هستند که باید شکست بخورند.

او همچنین پرسید که آیا دوران کریستیانو رونالدو به پایان رسیده است؟ وی تصریح کرد: نه، زمان او تمام نشده است. واضح است که کریستیانو به اندازه گذشته جوان نیست، اما او هنوز کیفیت، قدرت و تجربه لازم برای مقابله با چالش‌های این سطح را دارد. رونالدو در جام جهانی قطر انگیزه زیادی دارد. او ماه هاست که آماده می شود و فکر می کنم به اوج جام جهانی برسد.

سرمربی استقلال در خصوص ارزیابی خود از رافائل لیائو بازیکن میلان گفت: لیائو یکی از بزرگترین استعدادهای پرتغال است، او در میلان خیلی خوب کار می کند و بازی به بازی تعیین کننده است. فکر می کنم آینده درخشانی در پیش دارد. در حال حاضر او بازیکن بسیار قوی است، اما پتانسیل بهتر شدن را دارد.

ساپینتو در گفتگو با توتو مرکاتو وب درباره قهرمانی استقلال در سوپرجام و شرایط این تیم گفت: استقلال برای من چالش بزرگی است. من با تیمی 35 میلیونی کار می کنم که بزرگترین و محبوب ترین باشگاه آسیا در شبکه های اجتماعی است.