واکنش سخنگوی استقلال خوزستان به شایعات نیمکت نشینی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال خوزستان در این فصل موفق به ورود به لیگ برتر شده و خود را برای بیست و سومین دوره لیگ آماده می کند.

در حالی که در ساعات اخیر شایعاتی بر روی نیمکت استقلال خوزستان شنیده می شود، سخنگوی این باشگاه آن را تکذیب کرده است.

واکنش سخنگوی استقلال خوزستان به شایعات نیمکت نشینی


سرویس خبر شماره: 1944828
27 ژوئن 1402 ساعت 18:00
445 امتیاز خبر

1نقطه نظر

سهراب آزاد، عضو هیأت مدیره و سخنگوی این باشگاه ضمن تکذیب این ماجرا، خود را چنین توضیح داد: باشگاه در تلاش است تا در فصل آینده بهترین ها را برای هواداران خلق کند. تلاش زیادی شد تا تیم بعد از مدت ها سهمیه لیگ برتر را به دست آورد و می خواهیم با برنامه و قدرت مناسب در لیگ برتر ظاهر شویم. با تمام احترامی که برای عزیزان قائل هستم باید بگویم که نام هیچ گزینه ای به روی هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان آمده و قصد داریم با پورموسوی همکاری کنیم.

البته در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر عدم توافق سران باشگاه و سیروس پورموسوی برای ادامه همکاری به گوش می رسد. در همین راستا حتی نام هایی به عنوان گزینه های این باشگاه برای حضور روی نیمکت در فصل آینده مطرح شده است.

وی با اشاره به شرایط این تیم گفت: مطمئنا انتخاب نهایی ما آقای پورموسوی خواهد بود. ما فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم و طبیعی است که آنها دوباره انتخاب ما باشند. هواداران استقلال خوزستان نگران نباشند و تمام برنامه ها و اهداف باشگاه معطوف به موفقیت در سال آینده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی