واکنش عجیب ستاره سرشناس لیگ برتر به پیشنهاد قطری ها; 600 هزار تومان؟ من در ایران همین پول را می گیرم!

اخیرا اتفاق جالبی در مورد یکی از بازیکنان سرشناس لیگ برتری افتاد که در نوع خود هم جالب و هم عجیب است. با توجه به اینکه به پایان لیگ و شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی نزدیک می شویم، تیم های زیادی هم اکنون فعالیت نقل و انتقالاتی خود را آغاز کرده اند و مشغول مذاکره با بازیکنان و مربیان مختلف هستند. یکی از بازیکنان برجسته لیگ برتر که سابقه ملی نیز دارد و یکی از بهترین بازیکنان تیمش محسوب می شود، اخیراً پس از عملکرد نسبتاً قوی خود در لیگ با پیشنهادی از سوی فوتبال قطر مواجه شد و یکی از باشگاه های این کشور پیشنهاد داد. این بازیکن 600000 دلار

تورم در تمام نقاط کشور بسیار بالاست و مشکلات اقتصادی گریبان اکثر مردم را گرفته است. این تورم به فوتبال هم سرایت کرده و قیمت بازیکنان و مربیان ایرانی به شدت افزایش یافته است. چندی پیش مالک ثروتمند تراکتورسازی به فدراسیون فوتبال پیشنهاد داد که سهمیه بازیکنان خارجی هر تیم برای فصل آینده افزایش یابد تا قیمت بازیکنان ایرانی کمتر شود و تیم ها بتوانند با سهولت بیشتری بازیکن خارجی جذب کنند.

لازم به ذکر است که این مبلغ در قرارداد این بازیکن برای فصل جاری است و برای فصل آینده قرارداد این بازیکن به چیزی حدود 800 هزار دلار خواهد رسید. رقمی که به نظر می رسد بسیار بالاست و هزینه ای در حدود 40 میلیارد برای یک بازیکن مجرد در فوتبال ایران که تیم ها درآمد چندانی ندارند و از سوی دولت حمایت می شوند، واقعاً زیاد است.

قراردادهای بازیکنان ایرانی فصل گذشته به دلیل تورم بالای کشور به طرز وحشتناکی افزایش یافت و با توجه به اینکه اخبار از گوشه و کنار به گوش می رسد، سال آینده شاهد قراردادهای بسیار بالاتری برای بازیکنان و مربیان خواهیم بود و باشگاه ها باید از هم اکنون نحوه پرداخت را در نظر بگیرند. این مبالغ را پرداخت کنید.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

پیشنهادی که با واسطه به این بازیکن رسید اما این بازیکن به پیشنهاد تیم قطری پاسخ منفی داد. این بازیکن سرشناس در واکنش به پیشنهاد 600 هزار دلاری تیم قطری مدعی شد که همین مبلغ و حتی بیشتر از تیم فعلی خود خواهد گرفت. این بازیکن مدعی شد ممکن است این پول در فوتبال ایران به موقع پرداخت نشود اما در نهایت این پول را از باشگاهش خواهد گرفت و برای گرفتن 600 هزار دلار نیازی به رفتن به قطر نیست.