واکنش عجیب فلورنتینو پرز به احتمال جذب امباپه

این روزنامه نگار از پرز پرسید که هواداران در مورد کیلیان امباپه از او چه می پرسند و من چه پاسخی باید بدهم. سرمربی رئال گفت:“لازم نیست جواب بدی. من هم بهتره جواب ندم. وقتی فصل جاری تموم شد، برای فصل بعد برنامه ریزی می کنیم. من هنوز راحت هستم، نه فقط با پرونده امباپه، اما هنوز هم هستم. پیراهن سفید واقعی. برای تمام ستارگان بزرگ فوتبال دنیا متولد شد. بهترین های جهان همیشه می خواهند برای رئال بازی کنند. “ما در حال حاضر بهترین ها را داریم و تمرکز روی بازی چهارشنبه برابر سیتی است، نه نقل و انتقالات.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روز گذشته از ساعت 18:45 به وقت تهران، تیم فوتبال رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف اسپانیول رفت و با نتیجه 4 بر صفر میهمان کاتالان را شکست داد و با این پیروزی. قهرمانی و جام حذفی را به دست آورد.

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال که با قطعیت در مورد جذب کیلیان امباپه در تابستان امسال صحبت کرد، شب گذشته پاسخی مبهم و عجیب به ال چیرینگیتو داد.


سرویس خبر شماره: 1822242 |
11 ارديبهشت 1401 ساعت 14:27 |
6,614 |

3نظرات

بازنشستگی رئیس یا …

در این بازی رودریگو دو بار در دقایق 33 و 43، مارکو آسنسیو در دقیقه 55 و کریم بنزما در دقیقه 81 گلزنی کردند. به این ترتیب رئال مادرید که حتی با تساوی قهرمانی خود را تضمین می کرد، سه امتیاز این بازی را به دست آورد و برای سی و پنجمین بار قهرمان لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا شد تا پرافتخارترین تیم این رقابت ها باشد. با بارسلونا دومین تیم پرافتخار لالیگا به 9 مورد می رسد. آخرین مسابقات کهکشان قهرمانی در فصل 20-2019 برگزار شد.

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید در مصاحبه اختصاصی با ال چیرینگیتو پس از قهرمانی گفت:“این روز بزرگی برای باشگاه و هواداران است. با درایت کارلو آنچلوتی و تغییراتی که در تیم ایجاد کردیم، قهرمانی تعیین کننده ای به دست آوردیم و باید به همه تبریک گفت. در این قهرمانی، نقش یک نفر است. آنچلوتی تیم را به خوبی مدیریت کرد و برنامه های تاکتیکی او به خوبی جواب داد.”

با این نتیجه رئال مادرید 81 امتیازی شد و با افزایش فاصله با سویا رده دومی به 17 امتیاز عملاً رسیدن به بالای جدول برای تعقیب کنندگانش غیرممکن شد.