واکنش متفاوت ژاوی به مصدومیت گاوی; دلافونته مقصر نیست!/ تقویم مشکل دارد

ژاوی هرگونه کدورت با سرمربی اسپانیایی را رد کرد و تاکید کرد که دلا فوئنته را مقصر مصدومیت ساق پا نمی داند. او ابتدا در مورد اینکه از دست دادن گاوی چه معنایی برای تیم داشت، تاکید کرد که خلأ او به ویژه در دیدار بارسلونا مقابل رایو وایکانو در روز شنبه بسیار مهم خواهد بود.

“از دست دادن یک گاو برای ما یک فاجعه است. او غیرقابل جایگزین است. احساسات، شجاعت و اشتیاق او را نمی توان جایگزین کرد… ما باید تلاش کنیم تا او را جایگزین کنیم، اما سخت است. مثلاً فردا به یک گاو نیاز داریم. نوع بازی و چنین رقیبی. Vaikas همیشه بسیار پیچیده است. اخیراً ما نتوانستیم این تیم را شکست دهیم. “ما توانستیم با کسانی که ماندند خوب تمرین کنیم.”

پس از مصدومیت گاوی در تیم ملی اسپانیا، مجموعه‌ای از گزارش‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه ژاوی از لوئیس د لا فوئنته سرمربی اسپانیا به دلیل درگیری با گاوی مقابل گرجستان عصبانی بوده است. گاوی در بازی قبلی مقابل قبرس 90 دقیقه بازی کرد و دلا فوئنته قبل از بازی گفت که بازیکنان خوب هرگز استراحت نمی کنند.

“من رابطه بسیار خوبی با دلا فوئنته دارم. او سه شنبه با من تماس گرفت و با هم صحبت کردیم. فکر نمی کنم مدیریت مربی باشد، بلکه تقویم است. یک گاو بسته به سنش چندین دقیقه وقت دارد. گاهی اوقات “من” من می خواهم با دکو صحبت کنم تا ببینم چه کاری می توان انجام داد، اما چیزی برای گفتن در این مورد وجود ندارد.

از ژاوی دوباره در مورد آن سوال شد، اما او اصرار داشت که دلا فوئنته را مقصر مصدومیت گاو نمی داند.

هیچ بحثی با دلا فوئنته وجود ندارد. من نه مشکلی با او دارم و نه بحثی. این یک مسئله زمان‌بندی است.»

مصدومیت گاوی شانس بزرگی برای بارسلونا و اسپانیا بود، زیرا او احتمالاً هم یورو و هم المپیک تابستان آینده را از دست خواهد داد و خودش هم از این موضوع بسیار ناراحت است. در بارسلونا فشار بیشتری روی پدر که در دو فصل گذشته به دلیل مصدومیت مداوم غایب بوده و ایلکای گوندوگان که تقریباً در هر دقیقه در این فصل بازی کرده است، بیشتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 5 گزینه جایگزینی گاوی در بارسلونا / از هافبک های پاری سن ژرمن تا ستاره مصدوم

سرویس اخبار فوتبال خارجی