واکنش مدیران پاری سن ژرمن به عدم حضور مسی در لیست توپ طلا

این روزنامه نوشت: پاریس در هفته‌های اخیر نشانه‌های مثبتی برای بحث درباره قرارداد جدید نشان داده است، زیرا یک بند تمدید یک ساله در قرارداد وجود دارد و هر دو طرف توافق کرده‌اند که از این بند استفاده کنند. رهبران پاری سن ژرمن همچنین قصد دارند حضور دو چهره دیگر از تیم تحت رهبری کریستوف گوتیه را تمدید کنند: مارکینیوس مدافع برزیلی و مارکو وراتی هافبک ایتالیایی.

لیونل مسی فصل گذشته پس از ترک بارسلونا پس از مدت ها یک سال دیگر را تجربه کرد. در اولین سال حضورش در پاری سن ژرمن، علیرغم اینکه قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نشد (آنها در مرحله یک هشتم نهایی به رئال مادرید باختند)، جام لیگ یک فرانسه را بالای سر برد. او در مجموع 34 بازی انجام داد که در آنها 11 گل به ثمر رساند. (5 گل در لیگ قهرمانان اروپا بود)، در حالی که او 15 پاس گل داد (همه در مسابقات داخلی).

این تیم همچنین گزارش می دهد که بازگشت مسی به بارسلونا، جایی که او یک اسطوره زنده به عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه است، در حال حاضر در هاله ای از ابهام قرار دارد. لئو از زمان ترک کاتالونیا هیچ تماسی با بارسلونا یا لاپورتا نداشته است. هر خبری غیر از این جعلی است.

اگر سنگ بنای پروژه پاری سن ژرمن اکنون کیلیان امباپه است، به نظر می رسد تغییر سیستم مورد علاقه کریستوف گوتیه (2-5-3) کاملاً با سبک بازی مسی مطابقت دارد و فضای بیشتری برای مانور در حمله برای او باقی می گذارد. درست پشت سر دو مهاجم تیم که در اکثر مواقع نیمار و امباپه خواهند بود.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

با وجود این ناکامی، پاری سن ژرمن همچنان به کیفیت و استعداد ستاره آرژانتینی خود اعتماد کامل دارد. به گزارش روزنامه اکیپ، سران تیم پاریسی به اتفاق آرا تصمیم گرفتند پس از پایان نقل و انتقالات (اول شهریور) با نمایندگان مسی دیدار کنند تا مذاکرات برای تمدید قرارداد او آغاز شود.

لیونل مسی مترادف با فوتبال است و برای بسیاری او بهترین بازیکن تاریخ است. با این حال، یک خبر همه طرفداران این ورزش را غافلگیر کرده است: برای اولین بار در 17 سال، این بازیکن آرژانتینی از نامزدهای توپ طلا کنار گذاشته شد، جایزه ای که لئو با هفت برد شناخته می شود. .