واکنش منفی پدیده آرژانتینی یونایتد به تصمیم اسکالونی

در این توییت اشاره شده است که گارناچو به دلیل اسپانیایی بودن به تیم ملی آرژانتین دعوت نشده است. گارناچو در مادرید متولد شده و می تواند برای اسپانیا بازی کند، اما او عاشق بازی برای آرژانتین است. گارناچو در 18 سالگی برای منچستریونایتد بازی می کند و آینده درخشانی برای او می بینند. این احتمال وجود دارد که پس از جام جهانی، اسپانیایی ها به طور جدی برای بردن او تلاش کنند و باید دید گارناچو برای لاروخا بازی خواهد کرد یا آلبی سلسته.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1854141
27 نوامبر 1401 @ 7:52 ب.ظ
30.1 هزار |

14نقطه نظر

گونزالس که برای فیورنتینا بازی می کند، روز پنجشنبه در جریان تمرین آرژانتین از ناحیه عضله پا دچار آسیب دیدگی شد و آنخل کوریا، مهاجم اتلتیکو مادرید جایگزین او شد. اما این اولین خبر بد برای آرژانتینی ها بود و ساعاتی بعد فدراسیون فوتبال آرژانتین تایید کرد که خواکین کوریا نیز به دلیل مصدومیت از لیست 26 نفره آلبی سلسته خط خورده است و تیاگو آلمادا در تیم ملی آرژانتین حضور خواهد داشت. در این مکان.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیروز و امروز دو خبر در رسانه ها منتشر شد که هواداران آرژانتینی را شوکه کرد: نیکلاس گونزالس و خواکین کوریا دو مهاجم آلبی سلسته به دلیل مصدومیت قادر به حضور در جام جهانی نیستند.

آلخاندرو گارناچو ناراحت است لیونل اسکالونی او را به جای مهاجمان مصدوم آرژانتین صدا نزد و با لایک توییتی ناراحتی خود را نشان داد.

واکنش منفی پدیده آرژانتینی یونایتد به تصمیم اسکالونی

بنابراین، لیونل اسکالونی (سرمربی) ترجیح داد روی جیووانی سیمئونه و آلخاندرو گارناچو حساب نکند. سیمئونه هنوز به این موضوع واکنشی نشان نداده است، اما گارناچو با لایک کردن یک توییت نارضایتی خود را نشان داد. توییتی که هزاران بار بازتوییت شد.