واکنش منچستریونایتد به مصاحبه انفجاری رونالدو/ آیا فوق ستاره پرتغالی اخراج می شود؟

رونالدو همچنین از باشگاه به دلیل ارتقا ندادن لباس خود انتقاد کرد و به مورگان گفت: “از زمانی که سر الکس فرگوسن رفت هیچ تغییری در باشگاه ایجاد نشده است. یا آشپزخانه.» فکر می‌کردم چیزهای مختلف، فناوری جدیدتر و بازسازی‌های بیشتر را ببینم، اما همه چیز مثل زمانی است که 20، 21 ساله بودم.

کریستیانو رونالدو با پیرس مورگان صحبت کرده است تا درباره وضعیت خود در منچستریونایتد به تفصیل صحبت کند و اعتراف کرده است که پس از پیوستن به باشگاه در سال 2021 احساس کرده است که توسط باشگاه خیانت شده است.

این بازیکن 37 ساله در تابستان تلاش زیادی کرد تا منچستریونایتد را ترک کند اما شکست خورد و احتمالا آخرین فصل خود را با شیاطین سرخ سپری خواهد کرد. او اعتراف کرد که هیچ احترامی برای سرمربی فعلی اریک تنهاچ قائل نیست و مردم در باشگاه سعی کردند او را به زور اخراج کنند.

یونایتد با شروع جام جهانی به مدت 5 هفته از میادین دور خواهد بود و حالا باید تصمیم بگیرد که با فوق ستاره پرتغالی خود و درگیری های پیش آمده چه کند.

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که باشگاه از عملکرد رونالدو بسیار عصبانی است و در طول جام جهانی آینده رونالدو را تعیین خواهد کرد. یونایتد از صحبت های رونالدو شوکه شده بود و انتظار رفتار بهتری از ستاره تیمش داشت. کسی که گذشته مشترکی با باشگاه دارد و هوادارانش او را دوست دارند. علاوه بر این، مالکان باشگاه، خانواده گلیزر، از اتفاقات رخ داده در باشگاه چندان راضی نیستند و از مدیر اجرایی “ریچارد آرنولد” خواستند تا هر چه زودتر اوضاع را برطرف کند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی