واکنش ها به پیروزی سلسائو: الان ترسناک هستند! (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ریچارلیسون امشب در دیدار افتتاحیه جام جهانی 2022 برزیل مقابل صربستان به عنوان بهترین مهاجم سلسائو به درخواست تیته وارد زمین شد. او عملکرد درخشانی داشت و هر دو گل برزیل را به ثمر رساند.

روزنامه آرژانتینی اوله عکسی از لحظه قیچی ریچارلیسون منتشر کرد و گل باشکوه او را تحسین کرد.

دو گل ریچارلیسون و به خصوص گل دوم او که با یک حرکت دیدنی، یک چرخش زیبا و یک پشت قیچی به ثمر رسید، واکنش های زیادی را به دنبال داشت. روزنامه آرژانتینی Ole که سابقه طولانی در انتقاد و حتی تمسخر ریچارلیسون به دلیل رقابت تاریخی دو کشور دارد، هدف او را تحسین کرد. رسانه های ایتالیایی از پخش سلسائو با عنوان “برزیل اکنون ترسناک است” استقبال کردند.

دو گل ریچارلیسون در افتتاحیه برزیل و به خصوص گل دوم او که دیدنی بود حتی رسانه ها را به شدت مورد انتقاد قرار داد تا اینکه او شروع به تمجید از ستاره برزیلی تاتنهام کند.

واکنش ها به پیروزی سلسائو: الان ترسناک هستند!  (تصویر)

روزنامه اسپانیایی مارکا در واکنش به بازی امشب می گوید ریچارلیسون غول خفته برزیل را بیدار کرده است. روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در ایتالیا با عنوان «برزیل از قبل ترسناک است» به عملکرد جلیقه زردها در این دیدار واکنش نشان داد.


سرویس خبر شماره: 1855367
4 دسامبر 1401 در 00:57
462 امتیاز خبر

0نقطه نظر

برزیل با این برد صدرنشین گروه G شد البته در این گروه سوئیس مانند آنها 3 امتیازی است اما برزیل با تفاضل گل بهتر پیشتاز است. سلسائو در دومین بازی خود در این گروه روز دوشنبه در ورزشگاه 974 به مصاف سوئیس خواهد رفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

روزنامه کاتالان موندو دپورتیوو نیز از درخشش برزیل در افتتاحیه خود تمجید کرد. رسانه مکزیکی رکورد نیز با اشاره به عملکرد خوب سلسائو در این بازی از عنوان “به افتخار جوگا بونیتو (بازی زیبا)” استفاده کرده است.