واکنش واریا به وضعیت استقلال: غم انگیز و عجیب!

وریا غفوری با انتشار مطلبی به وضعیت باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

واکنش واریا به وضعیت استقلال: غم انگیز و عجیب!


سرویس خبر شماره: 1950389
22 تیر 1402 ساعت 11:39 |
26 هزار امتیاز خبر|

19نقطه نظر

غفوری در این مطلب نوشته است:
آنچه در اطراف باشگاه استقلال می بینیم بسیار ناراحت کننده، غم انگیز و البته عجیب است. ما همواره شاهد سهل انگاری، عدم نظارت دقیق یا سوء مدیریت بوده ایم. عده ای آمدند و از اعتماد مردم سوء استفاده کردند، گردنشان سفت شد و رفتند و استقلال با هوادارانش و البته بدهی جهانی ماند. وقت آن رسیده که پشت پرده فوتبال نگاه عمیقی بیندازند و به موضوع استقلال و خروج این تیم بزرگ از این مخمصه فکر کنند.

1897506



مجله اخبار فوتبال داخلی

وریا غفوری که به تازگی فوتبال را به پایان رسانده و وارد عرصه مربیگری شده است با انتشار مطلبی شرایط این روزهای استقلال را نگران کننده، غم انگیز و عجیب توصیف کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال فصل عجیبی را پشت سر گذاشت و یکی از متغیرترین دوره های مدیریتی تاریخ خود را پشت سر گذاشت. جایی که آبی ها یک فصل مصطفی آجورلو، علی فتح الله زاده و حجت کریمی را به عنوان مدیران می دیدند و حالا این وظیفه به علی خاطر سپرده شده است.

کناره گیری کریمی در میانه بازار نقل و انتقالات باعث شد تا آبی ها برای چند روز از رقبای خود عقب بمانند و این تیم تنها 2 بازیکن جدید به لیست خود اضافه کند. مشکلی که باعث اعتراض زیاد هواداران این تیم شد و حالا صدای کاپیتان سابق به گوش رسیده است.