واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال


امین منوچهری بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران در روزهای اخیر در مصاحبه ای اعلام کرد که در اتوبان چمران مورد حمله سارقان قرار گرفته و گردنبند طلایش به سرقت رفته است.

وی گفت: در بزرگراه شهید چمران در ترافیک بودم که یک موتورسیکلت به آینه عقب خودروم برخورد کرد، سپس مرد شروع به داد و فریاد کرد و با دست به شیشه خودرو ضربه زد. وقتی شیشه ماشین را پایین آوردم تا ببینم چرا این کار را می کند، یک نفر دیگر از پشت آمد و گردنبندم را از گردنم برداشت و همین موضوع کمی گردنم را زخمی کرد.

منوچهری افزود که از این صحنه شوکه شده است و من حتی نتوانستم واکنشی نشان دهم. این دومین بار است که در اتوبان چمران این اتفاق می افتد و فکر می کنم باندی این کار را انجام می دهند.

وی یادآور شد: پیگیری نکردم چون فکر نمی‌کنم به جایی برسد. چندین بار این اتفاق افتاد، نه پیشگیری و نه پیگیری.

سردار علی ولی پور گودرزی در این خصوص در پاسخ به این سوال گفت: این شهروند نیز مانند سایر شهروندان باید به پلیس اعتماد کرده و موضوع را به ما اطلاع دهد تا ماموران پلیس متوجه وقوع جرم شده و آن را پیگیری کنند.

واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال

وی ادامه داد: هر شهروندی باید در صورت بروز اتفاقی به سامانه 110 پلیس اطلاع دهد. ابتدا مامور در محل حضور پیدا می کند و اظهارات ضبط می شود، سپس با تحویل پرونده به پلیس، کار به صورت تخصصی پیگیری می شود.

به گفته سردار ولی پور گودرزی، اگر برای شهروندی اتفاقی افتاد، باید پلیس را در جریان بگذارد و از پیگیری پلیس اطمینان حاصل کند. سعی می کنیم رضایت مردم را جلب کنیم و مسائل آنها را تا حصول نتیجه پیگیری کنیم.

رئیس پلیس آگاهی تهران با تاکید بر اینکه اعتماد شهروندان به پلیس مهم است، گفت: در عین حال همه مردم برای ما عزیز و محترم هستند و هیچ فرقی بین آنها قائل نیستیم.

وی تاکید کرد: ما کار همه را انجام می دهیم و پلیس برای این که فرد آسیب دیده چه نوع شغل یا سمتی داشته باشد اهمیتی ندارد چرا که رضایت مردم برای ما مهم است.

سردار ولی پور گودرزی همچنین گفت که پس از این ماجرا اعلام کرده با این شهروند تماس گرفته و وی را به پلیس آگاهی دعوت می کنند تا پرونده وی پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: حمله بازیکن استقلال به پیرمرد جنجالی سپاهان + عکس



سرویس داخلی اخبار فوتبال