واکنش پی اس جی؛ درگیری یک بازی نیست، به ما مربوط نیست!


در این بیانیه مطبوعاتی تصریح شده است: «پاری سن ژرمن خشونت های رخ داده در دیدار نیس و کلن را به شدت محکوم می کند. برای بیش از 10 سال، پاری سن ژرمن یکی از باشگاه هایی است که متعهدترین باشگاه ها به مبارزه با خشونت در استادیوم های فوتبال است. باشگاه مایل است اعلام کند که گروه هواداران Supras Auteuil در آوریل 2010 منحل شد و اعضای آن دیگر طرفدار تیم نیستند. ورود آنها به پارک دو پرنس نیز ممنوع است. این باشگاه فقط حامیان رسمی و اعضای انجمن هواداران را با حقوق مشخص به رسمیت می شناسد.
با توجه به اینکه این اتفاقات در جریان بازی پاری سن ژرمن و ورزشگاه دوپارک دو پرنس رخ نداده است، مشخص نیست یوفا برای این باشگاه تحریمی در نظر خواهد گرفت یا خیر.



مجله اخبار فوتبال خارجی

باشگاه پاری سن ژرمن در بیانیه ای اعلام کرد که درگیری کلن و نیس ربطی به هواداران این تیم نداشته است.

واکنش پی اس جی؛  درگیری یک بازی نیست، به ما مربوط نیست!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیش از دیدار تیم های نیس و کلن در مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا، درگیری های شدیدی بین هواداران دو تیم روی سکوها رخ داد.
شدت این درگیری به حدی بود که با دخالت پلیس همراه شد و در نهایت مسابقه با یک ساعت تاخیر آغاز شد.
بسیاری از منابع خبری مدعی شدند که گروهی از هواداران افراطی پاری سن ژرمن در این درگیری ها شرکت داشتند و حتی با هواداران نیس درگیر شدند.
حال باشگاه پاری سن ژرمن در این خصوص بیانیه ای صادر کرده و این سوال و حضور هواداران خود در درگیری شب گذشته را به شدت تکذیب کرده است.


سرویس خبر شماره: 1842863
18 سپتامبر 1401 در 06:17 ب.ظ
7.8K امتیاز خبر|

1نقطه نظر