واکنش کومان و دالیچ به قرعه کشی لیگ ملت ها

سخنرانی زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی
دالیچ در نشست خبری خود از هلند به عنوان یکی از سرسخت ترین حریفان یاد کرد و گفت: استادیوم های هلند پر خواهد شد. آنها مربی جدیدی دارند و تیم بزرگی هستند. مهمتر از همه دفاع آنها بسیار قوی است. هلند بازیکنان جوان و قدرتمندی هستند. آنها این کار را انجام دادند. اما می دانم که هواداران ما نیز در این مسابقه حضور خواهند داشت و صدای خود را به گوش می رسانند. همه شرکت کنندگان در این مرحله جزو 10 تیم برتر جهان هستند. بدون شک هدف ما رسیدن به فینال و پیروزی مقابل هلند است.

1795063



مجله اخبار فوتبال خارجی

کونفرن کومان، سرمربی تیم ملی هلند
کومان در سخنرانی خود گفت که دیدار با کرواسی همیشه سخت خواهد بود. کرواسی در جام جهانی قطر مقام سوم را کسب کرد. سرمربی تیم ملی هلند گفت: در این جام جهانی دیدیم که بازی با کرواسی چقدر سخت است. آنها تجربه زیادی دارند و در تورنمنت های بزرگ عملکرد خوبی داشته اند. سال ها. اما من مشتاقانه منتظر این مسابقات هستم. بازی برای بردن جام.” “این سرگرم کننده است و ما می خواهیم امسال آن را جبران کنیم، به خصوص پس از باخت در فینال در سال 2019. به هر حال، خوشحالم که بازی ها در هلند برگزار می شود. این برای طرفداران ما و برای ما عالی است.”

1795062


سرویس خبر شماره: 1866765
05 فوریه 1401 در 07:50 ب.ظ
752

0نقطه نظر

پس از مشخص شدن دیدار هلند و کرواسی در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت ها، سرمربیان دو تیم در نشست های خبری درباره این بازی صحبت کردند.

واکنش کومان و دالیچ به قرعه کشی لیگ ملت ها

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امروز با انجام قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا 2023 مشخص شد که دو تیم ملی هلند و کرواسی باید یکی از جذاب ترین ها را برگزار کنند. مسابقات این رقابت ها در این مرحله.

پس از قطعی شدن قرعه کشی، سرمربیان هلند و کرواسی در نشست های خبری شرکت کردند و درباره دیدار حساس تیم هایشان صحبت کردند. رونالد کومان که در روزهای اخیر رسما سرمربی تیم ملی هلند شد، در صحبت های خود گفت بی صبرانه منتظر لیگ ملت های اروپا هستم.