واکنش یحیی به غیبتش از گزینه های تیم ملی (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ساعتی پس از افشای لیست 7 گزینه داخلی مدیریت تیم ملی ایران که غیبت مشکوک یحیی گل محمدی نیز در آن دیده می شد، سرمربی سرخپوشان برای ساماندهی اولین بازی جدی تیمش راهی ورزشگاه شد. تمرین بازی نفت مسجد سلیمان.

یحیی گل محمدی که پس از امیر قلانوی یکی از مدیران بزرگ لیگ برتری (مورائیس) را شکست داد، حالا اعتماد به نفس خود را به دست آورده و بی خبر از تحولات پیرامون نیمکت تیم ملی، تمام توجه خود را به پرسپولیس معطوف کرده است تا آن تیم به اوج بازگردد. از جدول

پرسپولیس با هدایت یحیی تا پایان فصل ده بازی مهم پیش رو خواهد داشت که در این میان جدال با تراکتور، سپاهان، استقلال و گلغار خواهد بود و این 12 امتیاز به نوعی عنوان شیرهای سرخ را روشن خواهد کرد.

1805547

با این حال یحیی در حال حاضر با لبخند و آرامش تیمش را هدایت می کند و امیدوار است به برد بزرگ برسد زیرا جهان موتور محرکه و انرژی تیمش برای بازی های باقی مانده باشد.

سرمربی پرسپولیس پس از پیروزی خوب مقابل نقش جهان، تیمش را برای بازگشت به صدر جدول آماده می کند.

واکنش یحیی به غیبتش از گزینه های تیم ملی (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1872307
06 مارس 1401 ساعت 06:30
6.4K |

0نقطه نظر

لبخند عمیق برای یک پیروزی باشکوه؛

پرسپولیس در صورت کسب 12 امتیاز به صدر جدول بازمی گردد و قهرمان میزبان نوروز خواهد بود که در این صورت یحیی با قهرمانی در لیگ برتر توانایی خود را در فوتبال ایران ثابت خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی