واکهورست: من وظیفه داشتم به دی یونگ صدمه بزنم

تغییر فاز بازی برای بارسا بسیار مهم است. وظیفه من این بود که دائماً این کار را مختل کنم و برای بازیکنان حریف مزاحمت ایجاد کنم تا نتوانند برنامه بازی خود را اجرا کنند. به خصوص در نیمه اول دیدید که من این نقش را خوب بازی کردم.»

اریک تنهاچ در پایان از این تجربه جدید و استفاده از وکهورست در نقش جدید ابراز خرسندی کرد و گفت که می‌داند با توجه به شناختی که از این مهاجم هلندی دارد می‌تواند از او در این نقش جدید انتظار داشته باشد.

1802672



مجله اخبار فوتبال خارجی

امروز وکهورست در مورد چالش تاکتیکی اریک تنهاچ بر سر درگیری های همیشگی اش با دی یونگ صحبت کرد و گفت: ما در سطح بالایی بازی کردیم، هفته گذشته نیز این نقش جدید را تجربه کردم و در نیم ساعت آخر بازی تیم ما فکر می کنم یک تنهاچ بودم. از عملکردم در این بازی راضی بودم زیرا قبل از بازی با بارسا از او شنیدم که قرار است در خط هافبک بازی کنم.

اما شب گذشته در جریان دیدار یونایتد مقابل بارسلونا در لیگ اروپا، از وخورست خواسته شد تا کمی عقب نشینی کند و در واقع نقش شماره 10 این تیم را بازی کند. نقشی که این مهاجم هلندی نمی داند. واضح بود که اریک تنهاچ می‌خواست مهاجم هلندی‌اش پشت سر مارکوس راشفورد و جیدون سانچو بازی کند و در عین حال کار را برای هموطن خود فرانکی دی یونگ سخت کند.

1802669

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وکهورست هلندی در نقل و انتقالات ژانویه از برنلی به صورت قرضی راهی یونایتد شد تا جای خالی یک مهاجم نوک در ترکیب اریک تنهاچ را پر کند.


سرویس خبر شماره: 1870897
28 فوریه 1401 ساعت 18:30
2.5 هزار |

0نقطه نظر

ووت وکهورست، مهاجم هلندی یونایتد، در مورد درگیری های خود با فرانکی دی یونگ در جریان بازی شیاطین سرخ با بارسلونا، می گوید این وظیفه اوست که برای بازیکنان حریف آزاردهنده باشد.

واکهورست: من وظیفه داشتم به دی یونگ صدمه بزنم