وحشت دخیا; این تیم نفرین شده! (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از باخت 2-1 مقابل برایتون در هفته اول، اریک تن هاخ در بازی امروز در برنتفورد با حضور کریستیانو رونالدو در ترکیب، امیدوار به اولین برد فصل بود. ، اما شرایط بسیار زودتر از حد انتظار است. چیزی که برای شیاطین سرخ سخت شده بود.
ابتدا در دقیقه 13 بود که توپ به جاشوا داسیلوا، هافبک برنتفورد در پشت محوطه جریمه برخورد کرد و او با یک ضربه نه چندان محکم دروازه یونایتد را هدف گرفت. ضربه ضعیف او به راحتی می توانست در دستان داوید دخیا قرار بگیرد، اما خطای تازه کار او توپ را زیر دستانش و به درون دروازه فرستاد.

اما این پایان عملکرد ضعیف دخیا نبود و هشت دقیقه بعد او زمینه را برای گل دوم حریف فراهم کرد. در مقابل دروازه بود که او سعی کرد با کریستین اریکسن بازی کند، اما ماتیاس جنسن با هوشیاری توپ را پس گرفت و با یک ضربه ضعیف کار را تمام کرد.
چهره شوکه تنهاچ بعد از آن گل و سرش که به نشانه تاسف تکان داد، نشان می داد که این مربی هلندی هم از این که تیمش چنین اشتباهات بچه گانه ای انجام داده شوکه شده است و راه نجاتی وجود دارد.این شرایط بحرانی که او ندارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1838148
اوت 22, 1401 @ 9:30 ب.ظ
3.8K امتیاز خبر|

4نقطه نظر

هیچ کاری توسط تانهاچ انجام نشد

اشتباهات پشت سر هم داوید دخیا باعث شد که منچستریونایتد در 20 دقیقه ابتدایی بازی مقابل برنتفورد دو بار دروازه خود را باز کند.