وحید امیری به اردوی تیم ملی در اتریش دعوت شد


سرویس خبر شماره: 1841598
10 سپتامبر 1401 @ 5:38 ب.ظ
27.6 هزار امتیاز خبر|

29نقطه نظر

کادر پزشکی برای ستاره مصدوم آماده می شود

وی درباره آخرین وضعیت وحید امیری نیز گفت: بارها گفته ام، او 31 اردیبهشت به دلیل مشکل در دیسک مهره پنجم کمر تحت عمل جراحی قرار گرفت. در یکی دو ماه اول، کارهای روزانه بسیار سبک انجام می داد. در اواخر اردیبهشت تمرینات و درمان های تخصصی انجام دادیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی که دچار مصدومیت شدید شد وحید امیری است. او در ماه های اخیر زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی بوده تا حضور در جام جهانی را تجربه کند و در اختیار کادر فنی قرار گیرد.

در نهایت دکتر شهاب با بیان اینکه احتمال زیادی وجود دارد که صیادمنش در جام جهانی از دست برود، گفت: این احتمال وجود دارد، اما می گویند غیرممکن است، غیرممکن نیست. شاید شرایط به گونه ای پیش برود که در خدمت آنها باشیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

پزشک تیم ملی گفت: این تمرینات را به آرامی و مرحله به مرحله افزایش می دهیم تا انشاالله در اردوی اتریش که در خدمت امیری هستیم بدون تقابل و با کنترل کامل با تیم تمرین کند. اگر همه چیز خوب پیش برود، او می تواند در پایان شهریور به طور عادی وارد زمین شود. این مصدومیت سخت بوده است و امیدوارم با دعای مردم این اتفاق بیفتد.

علیرضا شهاب، پزشک تیم ملی فوتبال در حاشیه مراسم افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر به خبرنگار “مجله اخبار فوتبال” گفت: امروز محل تجمع و محل اتحاد همه جامعه فوتبال بوده است. ما اینجا به دیدار پیشکسوتان سال های دور رفتیم، بازیکنان نسل جدید و 98 را دیدیم، در واقع جشنی بود برای خانواده فوتبال که با رونمایی از جام جهانی همراه بود و خیلی چیزها را به وجود آورد. لحظات زیبا برای ما امیدوارم این زیبایی در ماه های منتهی به جام جهانی ادامه داشته باشد و با نتایج خوبی به پایان برسد.

وی درباره مصدومیت سایر بازیکنان نیز گفت: خدا را شکر مصدومیت طارمی جدی نبود و با درمان درد او برطرف می شود. متأسفانه آقای صیادمنش از ناحیه همسترینگ درجه 3 دچار آسیب دیدگی شد و از ناحیه تاندون که عضله را به موقعیت تاندون متصل می کند دچار آسیب دیدگی شد. این سوال بازگشت او به زمین را طولانی می کند. راهی که می رویم، باید ببینیم چه می شود.

وی در مورد اینکه آیا امکان حضور او در دو دیدار تدارکاتی در شهریور وجود دارد یا خیر، گفت: خیر، قطعا در دو دیدار تدارکاتی شهریور بازی نخواهد کرد، اما سعی می کنیم امیری را با سایر بازیکنان به تمرین انتقال دهیم. که باید بدون برخورد باشد. وقتی به تهران برگشتیم از او تست می گیریم و سپس در خدمت باشگاه پرسپولیس خواهد بود و برای جام جهانی آماده می شود.

وی ادامه داد: تقریبا 7، 8 ساعت در روز با هم بودیم. صبح تمرینات قدرتی و بعد از ظهر فیزیوتراپی را شروع کردیم. او تمرینات فشرده را از ژوئن آغاز کرد. با مشاوره جراح توانستیم تمرینات را به مهارت های تخصصی فوتبال منتقل کنیم. از اول تیرماه کار را با گلوله و شلیک کوتاه شروع کردیم.

پزشک تیم ملی اعلام کرده است که وحید امیری با سایر بازیکنان اردوی اتریش تمرینات حفاظت شده را انجام خواهد داد.

وحید امیری به اردوی تیم ملی در اتریش دعوت شد