وداع با یک افسانه؛ صدای خاطره انگیز لیگ برتر خداحافظی کرد

Scoop Sports به دلیل بیماری که او را مجبور کرد هفته‌های پایانی فصل گذشته را از دست بدهد، فرصت جشن گرفتن کارنامه و مشارکت نمادین تایلر را از دست داد. اما پس از انتشار خبر خداحافظی او، هواداران به سرعت واکنش نشان دادند. آنها معتقدند تایلر صدای یک نسل بود و اسکای بدون او مثل قبل نخواهد بود.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

تایلر پس از 33 سال حضور در Sky Sports شبکه را ترک خواهد کرد. او در بیانیه ای گفت: “این یک امتیاز بزرگ بود که به عنوان بخشی کوچک از تاریخ بزرگترین لیگ جهان کار کنم.” در طول مسیر، من با افراد حرفه ای بزرگ در صنعت تلویزیون کار کرده ام. از همه آنها برای حمایت و تخصصشان تشکر می کنم. برای من افتخار بود که بخشی از این تیم بسیار با استعداد بودم.”

تایلر کار خود را به عنوان خبرنگار تایمز آغاز کرد. او سپس وارد صدا و سیما شد و برای ITV کار کرد و پس از چند سال در ایستگاه، در سال 1990 به اسکای نقل مکان کرد و به یکی از مهره های اصلی در پوشش لیگ برتر تبدیل شد.

گری هیوز مدیر اسکای اسپورت فوتبال گفت: “همه در اسکای اسپورت می خواهند از ته دل از مارتین به خاطر کمک و فداکاری بی نظیرش در پوشش خبری ما در 30 سال گذشته تشکر کنند. صدای او همیشه مترادف با لیگ برتر خواهد بود. و Sky Sports. ما از او تشکر می کنیم و برای او بهترین ها را در آینده آرزو می کنیم.”

مارتین تایلر، مفسر افسانه ای، اسکای اسپورت را پس از بیش از سه دهه ترک می کند. این بازیکن 77 ساله پیش از شروع فصل 2023-2024 لیگ برتر از تلویزیون بازنشسته خواهد شد.