ورزشگاه آزادی میزبان تیمی عجیب است

نکته جالب در این عکس، صندلی های ورزشگاه آزادی مقابل جایگاه است که فضای پشت عکس ها را با رنگ های سفید، زرد و نارنجی تزیین کرده است. صندلی هایی که به مرور زمان نجات پیدا کرده اند تا جای خود را برای نیمکت های فعلی باز کنند. این صندلی ها اکنون متعلق به بخش تقریبا فراموش شده فوتبال است. درست مثل تیم کشاورز که دیگر وجود ندارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

این عکس مربوط به چهارمین سال حضور کشاورز در فوتبال ایران است و بازیکنانی مانند مجید رضایی (دروازه بان سابق استقلال)، نادر محمدخانی (مدافع پرسپولیس)، حمید علیدوستی (ستاره سابق فوتبال ایران)، ناصر پورمهدی (مدافع تاثیرگذار اصفهانی)، جواد. زرینچه (مدافع راست تیم ملی)، سیروس تهیتران (کاپیتان تیم ملی)، جمشید شاه محمدی (تیم ملی و مهاجم پرسپولیس)، رضا شاهرودی (مدافع تیم امید)، کروش تشت زر (ستاره جوان استقلال) و دو بازیکن ناشناس در آن حضور دارند. یکی حسین قنبرنژاد مدافعی که از ملوان به این تیم آمده و نفر بعدی قدرت الله مرادی است.

حضور کشاورز در مسابقات باشگاهی تهران و سپس لیگ کشور به سرعت این تیم را به تیمی مهم در فوتبال ایران تبدیل کرد و از آن زمان روند حضور ستارگان در این تیم ادامه یافت و خوش شانسی مسئولان آن باعث شد تا فوتبالیست های بزرگ ایران اینگونه شود. ، خیلی زود قطب جدیدی در فوتبال ایران شکل گرفت.

درباره تیم کشاورز در فوتبال ایران زیاد گفته شده است.


سرویس خبر شماره: 1838753
26 مرداد 1401 @ 11:12 ق.ظ |
4.5 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

برگه ای از تاریخ؛

به گزارش ورزشی، کشاورز تیمی است که بانک کشاورزی در اواخر دهه 60 تصمیم به تشکیل آن گرفت، تیمی که به یکباره تعداد زیادی از ستارگان فوتبال ایران را برای درخشش در رقابت های باشگاهی جذب کرد.