وزیر پناه: آقای گلی اولویت دوم من است

وزیری پناه در خصوص شکست ناپذیری تیمش در این فصل خاطرنشان کرد: تیم استقلال خوزستان تیم بزرگی است. ما به راحتی تسلیم نمی شویم و برای هر بازی برنامه دفاع و حمله داریم. خدا را شکر که این برنامه ها عملی شد و ما تاکنون شکست نخورده ایم.

وی در پایان با اشاره به فاصله کم قابل جبران امتیازات استقلال خوزستان با رده های بالای جدول گفت: در این مدت از نظر جمع آوری امتیاز کمی بدشانس بوده ایم اما با قله کوه فاصله زیادی نداریم. . تیم ها و با نتایج خوب می توانیم به آنها برسیم. . هدف ما صعود به لیگ برتر است و امیدوارم بتوانیم به این هدف برسیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی وزیری پناه که بهترین گلزن فصل گذشته لیگ برتر بود، در این فصل عملکرد خوبی داشته و تاکنون 6 گل به ثمر رسانده است. مهاجم استقلال خوزستان که در بازی دیروز تیمش مقابل وان پارس یک گل به ثمر رساند، درباره این دیدار گفت: در اوایل بازی یک گل زدیم اما متاسفانه نتوانستیم کار را مهار کنیم و از حریف عقب افتادیم. در نیمه دوم با نظر کادرفنی به بازی برگشتیم و حتی می توانستیم برنده شویم اما شانس با ما یار نبود.

مهاجم استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که با توجه به روند خوب گلزنی در این فصل دوست دارد آقای گل خود را تکرار کند، گفت: امسال شش گل زدم و خدا را شکر شرایط خوبی دارم. هدف اول ما صعود به لیگ برتر است و علاوه بر این، کسب عنوان آقای گل خالی از لطف نیست. در کل این عناوین فردی اولویت دوم من هستند.


سرویس خبر شماره: 1850153
04 نوامبر 1401 @ 11:56 ق.ظ |
4.5 هزار |

0نقطه نظر

فاصله استقلال با برتری ها قابل جبران است

وی افزود: تیم وان پارس تیم خوبی است و جایگاه آنها اینجا در جدول نیست. هر دو تیم برای برد آمدند و این یک بازی عالی با گل های فراوان را به ما داد.

مهاجم استقلال خوزستان معتقد است صعود به لیگ برتر مهمتر از کسب عنوان مستر گل است.

وزیر پناه: آقای گلی اولویت دوم من است