وضعیت قرمز در چلسی: تاد بولی از هواداران فرار می کند

طبق این سنت، بازیکنان چلسی پس از تشکیل یک دایره در مرکز زمین به سکوها رفته و به ابراز احساسات هواداران پاسخ خواهند داد. این حرکت معمولاً به عنوان دور افتخار شناخته می شود، اما هواداران چلسی در روزهای اخیر آن را “نوبت شرم” نامیده اند و می گویند که قصد دارند بازیکنان و مدیران چلسی را برای این فصل وحشتناک شرمنده کنند.

1880082



مجله اخبار فوتبال خارجی

رسانه های انگلیسی می گویند تاد بولی، مالک چلسی برای دیدار روز یکشنبه مقابل نیوکاسل در ورزشگاه حاضر نخواهد شد تا با عصبانیت و فریاد هواداران مواجه نشود.

وضعیت قرمز در چلسی: تاد بولی از هواداران فرار می کند

طبق سنت همیشگی، بازیکنان چلسی در آخرین بازی فصل دایره ای در میانه زمین تشکیل می دهند و با دست برای هواداران خداحافظی می کنند. با توجه به اینکه چلسی یکی از کابوس‌آمیزترین فصل‌های خود را در سال‌های اخیر پشت سر گذاشته است، انتظار می‌رود که او با واکنش شدید هواداران در هنگام اجرای این تصمیم مواجه شود.

1880081


سرویس خبر شماره: 1940107
ژوئن 06, 1402 در 00:03
5.6 هزار |

5نقطه نظر

فصل کابوس‌آمیز چلسی در حالی به پایان می‌رسد که تاد بولی در دو پنجره نقل و انتقالات قبلی مبالغ هنگفتی را برای بازیکنان جدید پرداخت کرده است. آبی های لندن در این فصل سه سرمربی را روی نیمکت خود دیده اند. اول، توماس توخل در ابتدای فصل کنار گذاشته شد و جانشین او، گراهام پاتر، تا پایان فصل دوام نیاورد تا اینکه فرانک لمپارد به عنوان سرمربی موقت انتخاب شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چلسی در آخرین بازی فصل خود یکشنبه در خانه استمفوردبریج به مصاف نیوکاسل خواهد رفت. روزنامه انگلیسی تلگراف تصریح کرد که تاد بولی، مالک آمریکایی جدید چلسی برای جلوگیری از عصبانیت و گریه هواداران در ورزشگاه حضور نخواهد داشت.