وظیفه طارمی در پرتغال تغییر کرد

ستاره ایرانی پورتو که در این اواخر به دلیل عملکرد قدرتمندش مشتریان زیادی داشته، در بازی امشب در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت. او به مصاف تیمی می رفت که در آخرین بازی سال 2022 مقابلش هت تریک کرده بود و امیدوار بود همین روند را مقابل آروکا نیز تکرار کند.

1790663

در دقیقه هشتم نیمه دوم، طارمی مارتینز را در موقعیتی قرار داد تا با یک پاس گل تماشایی، گل دوم را به ثمر برساند تا نتیجه 2-0 شود. پس از آن پورتو دو گل دیگر به ثمر رساند تا با برتری 4-0 به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند که طارمی در دقیقه 81 به جای دنی لودر وارد زمین شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اولین گل پورتو در این دیدار توسط گالنو در دقیقه 31 به ثمر رسید. او روی پاس درست در عمق طارمی داخل محوطه جریمه توپ را دریافت کرد و با یک ضربه کات دار توپ را به گوشه دروازه فرستاد. یاران طارمی با آن تک گل و برتری یک بر صفر به رختکن رفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پورتو در یکی از دیدارهای مرحله پنجم (هشتم نهایی) جام اتحادیه میزبان آروکا بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 4 بر صفر شکست دهد. مهدی طارمی در این دیدار دو پاس گل داد.

ملی پوش ایرانی پورتو بار دیگر نقش بسزایی در برد تیمش داشت و توانست در برد مقابل آروکا دو پاس گل بدهد.

وظیفه طارمی در پرتغال تغییر کرد

طارمی که هفته گذشته در اولین بازی خود برای پورتو در سال جدید موفق به گلزنی نشد، در بازی 81 دقیقه ای خود مقابل آروکا نتوانست گلزنی کند اما در دو گل از سه گل تیمش نقش مستقیم داشت و دو پاس گل نیز به ثبت رسید. نام او. .

1790665


سرویس خبر شماره: 1864269
22 ژانویه 1401 ساعت 02:50
1.6 هزار |

0نقطه نظر

مهدی گل نزد اما دو گل زد