وعده استاندار: ورزشگاهی بزرگ در مازندران

استاندار مازندران درباره برنامه برگزاری جشن قهرمانی نساجی توضیح داد: در حال برنامه ریزی است و به زودی اعلام می شود. انشاالله با حضور بازیکنان استان مراسم باشکوهی خواهیم داشت و به مردم استان خدمت خواهیم کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1821822 |
08 ارديبهشت 1401 ساعت 08:10 |
3,574 امتیاز خبر|

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیدمحمود حسینی پور پس از پایان مسابقات جام حذفی نساجی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما به مازندرانی ها تبریک می گوییم و همچنین از همه بازیکنان، مربیان و همه کسانی که برای آوردن تیم به اینجا تلاش کردند تشکر می کنیم. این تیم با کمترین آسودگی و با غیرت و مردانگی و اخلاق به اینجا آمد. این پیروزی پیامی برای همه مردم ما در مازندران دارد. اینکه اگر کسی در جایی تلاش کند و تلاش کند، می تواند موفق شود. ما در مازندران می توانیم در عرصه های اقتصادی نیز به قله های پیروزی دست یابیم. از همه تشکر می کنم به خصوص برادر عزیزمان آقای حدادیان که زحمت کشیدند و تیم را از ابتدا تا کنون حمایت کردند و به اینجا رساندند.

استاندار مازندران از برگزاری باشکوه جشن قهرمانی در استان خبر داده است.

وی ادامه داد: مسئولیت ما از امشب سنگین است، امشب به آقای وزیر قول دادیم ورزشگاه بزرگی را برای مازندرانی ها شروع کنیم تا در آینده مسابقات بزرگ تری را در این ورزشگاه انجام دهیم و جوانان مازندرانی رشد کنند. و در همه زمینه های ورزشی به ویژه حمایت از فوتبال پیشرفت کند.

حسینی پور در پاسخ به نگرانی هواداران مبنی بر دو برابر شدن ورزشگاه شهید وطنی به دلیل حضور در بازی های آسیایی، گفت: در شهید وطنی دو تیم حضور دارند و آقای رئیس جمهور دستور داده تا چهار ماه دیگر آماده باشد. «حدود دو ماه از سفر آقای رئیس جمهور تا چهار ماه آینده باقی مانده است و ما با همت خود این زمین را در اختیار دوستان قرار خواهیم داد.