وعده ترسناک رئیس یوفا برای هواداران رم

چفرین همچنین قول دلخراشی به هواداران رم داد: “ما در مورد این تخلف پس از پایان مسابقات این فصل صحبت خواهیم کرد. منتظر پیشنهادات کمیته داوران برای نحوه ادامه کار هستم. در نهایت، کاری که می توانیم انجام دهیم این است که نتیجه را دریافت کنیم. هواداران مجازات شدند.”

الکساندر چفرین، رئیس یوفا قول داده است که با هواداران مهاجم رم قاطعانه برخورد کند.

وعده ترسناک رئیس یوفا برای هواداران رم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حمله هواداران رم به آنتونی تیلور، داور فینال لیگ اروپا، موجی از انتقادات را به همراه داشت و همه انتظار دارند یوفا قاطعانه با این موضوع برخورد کند. الکساندر چفرین رئیس یوفا که برای حضور در فینال لیگ ملت های اروپا به هلند سفر کرده است توضیحات مهمی در این زمینه ارائه کرد.


سرویس خبر شماره: 1945109
28 ژوئن 1402 در 23:25
5.4K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

فعلا وقت نداریم اما به زودی آنها را محروم می کنیم

رم در آخرین بازی لیگ اروپا در ضربات پنالتی مغلوب سویا شد. ژوزه مورینیو سرمربی رم پس از آن بازی مصاحبه سختی با آنتونی تیلور انجام داد و هواداران رم نیز در فرودگاه بوداپست به داور و خانواده اش حمله کردند و به او توهین کردند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

او در مصاحبه با رسانه هلندی NOS، حوادث فرودگاه بوداپست را محکوم کرد و گفت: “باید هواداران را به دلیل حمله به داور تنبیه کنیم. ما هنوز فرصت این کار را نداشته ایم. این کار را انجام دهید زیرا ما چندین فینال در این فرودگاه داشته ایم. هفته های اخیر.”

1888830