وفای به قول سرمربی معروف آرژانتینی پس از برکناری


سرویس خبر شماره: 1970971
15 اکتبر 1402 در 6:30 ب.ظ.
3.3 هزار |

1نقطه نظر

خورخه سامپائولی به یکی از هواداران فلامینگو که در خیابان مشغول کار بود هدیه داد و از او تشکر ویژه ای گرفت.

وفای به قول سرمربی معروف آرژانتینی پس از برکناری

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سامپائولی با اینکه چند روز پیش از سرمربیگری فلامینگوها برکنار شد، دوست نداشت بدون خداحافظی با یکی از هواداران این تیم برزیل را ترک کند. او روز پنجشنبه تصمیم گرفت به سراغ یکی از هوادارانی برود که به او قول پیراهن خود را داده بود. این جان مارکز، یک فروشنده خیابانی است که در Barra da Tijuca کار می کند.

1937053

چند وقت پیش وقتی ماشین مربی را پشت چراغ راهنمایی دید تصمیم گرفت برای درخواست پیراهن به او نزدیک شود. سامپائولی به او گفت قول می دهم قبل از ترک برزیل پیراهنم را برایت بیاورم. دو روز پیش و یک هفته پس از رسمی شدن جدایی اش از این باشگاه، سرمربی آرژانتینی برای عمل به وعده خود به مارکز رفت.

1853312

این فروشنده خیابانی برزیلی که در محله سانتا کروز زندگی می کند، گفت: “چند وقت پیش سامپائولی را پشت چراغ قرمز دیدم. همیشه در ماشینش را می زدم، اما او هرگز به من توجه نمی کرد. یک روز داشتم با یکی از دوستانم صحبت می کردم که او به سمت من آمد و به من قول پیراهنش را داد. مدتی گذشت و من کار نمی کردم چون باران زیاد می بارید اما پنجشنبه این اتفاق افتاد، پنجره را پایین کشید و به من گفت این پیراهنی است که قبل از ترک برزیل به شما قول داده بودم، من هم گفتم ممنون می توانم سرت را ببوس با لبخند گفت بله و من سرش را بوسیدم.

مجله اخبار فوتبال خارجی