وقتی کلوپ شیاطین سرخ را لمس می کند!/ منچستریونایتد هم آنجاست؟

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول که پیش از این تیمش را برای تور پیش فصل راهی تایلند کرده بود، در آستانه بازی دوستانه فردا (سه شنبه) مقابل منچستریونایتد، رقیب دیرینه خود را از دست داد.

منچستریونایتد بدون کریستیانو رونالدو، بازیکنی که می خواهد جدا شود، به شرق آسیا سفر کرده است و می توان گفت غیبت او باعث عدم حمایت شاگردان اریک تناخ شده است.

اولین سوالی که دارم این است که آیا جو دیروز اینجا جوری بود که انگار منچستریونایتد آمده بود؟

سرمربی آلمانی لیورپول درباره این دیدار گفت: “منچستریونایتد مربی جدیدی دارد، اما آنها کمی بیشتر از ما تمرین کرده اند، بنابراین شاید آنها آمادگی بیشتری داشته باشند.” اما ما این بازی را به عنوان یک معیار مهم می دانیم زیرا این بازی برابر یونایتد است و آن را به عنوان یک بازی دوستانه نمی بینیم. در واقع این دو تیم بازی دوستانه ای مقابل هم ندارند. بنابراین ما باید بهترین کار خود را انجام دهیم.”



سرویس اخبار فوتبال خارجی

کلوپ و شاگردانش روز شنبه در حالی وارد تایلند شدند که مورد استقبال تقریبا هزار هوادار قرار گرفتند. این اتفاق تنها یک روز پس از ورود شیاطین سرخ به پایتخت تایلند رخ داد. با این حال، منچستریونایتد پس از ورود به فرودگاه با استقبال بسیار محدودتری از سوی هواداران تایلندی خود مواجه شد و شاید جمعیت آنها به 200 یا 300 نفر رسید. این تفاوت بهانه ای برای کلوپ برای طعنه زدن به شیاطین سرخ شده است.

اما تمامی بلیت های دیدار دوستانه آن تیم مقابل لیورپول که در ورزشگاه 52 هزار نفری راجامانگالا برگزار می شود، فروخته شده است.