وقتی گفتند میمون می خواستم از تیم ملی خداحافظی کنم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فرانسه در یورو 2020 شرایط خوبی نداشت و در مرحله یک هشتم نهایی در ضربات پنالتی مغلوب سوئیس شد و از دور رقابت ها حذف شد.

کیلیان امباپه فاش کرد که پس از حملات نژادپرستانه علیه او در یورو 2020، بسیار نزدیک به خداحافظی از تیم ملی فرانسه بوده است.

وقتی گفتند میمون می خواستم از تیم ملی خداحافظی کنم

چون معتقدم برای خیلی ها الگو هستم. ما اکنون با یک فرانسه جدید روبرو هستیم و به همین دلیل از تیم ملی جدا نشدم. چون کار من پیامی برای نسل جوان است که ما از این حرف ها قوی تریم.

در پایان آن بازی، با مشخص شدن برنده در ضربات پنالتی، امباپه یکی از پنالتی های فرانسه را از دست داد تا بدون گلزنی به حضورش در مسابقات پایان دهد. پس از آن شکست، هواداران خشمگین فرانسوی امباپه را در شبکه های اجتماعی با توهین های نژادپرستانه هدف قرار دادند و ستاره فرانسوی اکنون فاش کرده است که از این توهین های نژادی آنقدر ناراحت بوده که حتی به خداحافظی با او فکر کرده است.


سرویس خبر شماره: 1853036
20 نوامبر 1401 @ 7:45 ب.ظ
67.9 هزار |

هفتنقطه نظر

کیلیان امباپه:

پس از ناکامی در یورو 2020، امباپه در دو سال آینده عملکرد خوبی برای تیم ملی کشورش داشت و در 10 بازی برای تیم دیدیه دشان 11 گل به ثمر رساند. او اکنون امیدوار است با درخشش برای خروس ها در جام جهانی 2022 خاطرات رقابت های یورو را فراموش کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

امباپه در مصاحبه با Sports Illustrated گفت: “فکر می کردم نمی توانم برای کسانی که فکر می کنند من یک میمون هستم بازی کنم. این فکر مدام در ذهن من تکرار می شد که نه، نمی توانم. نمی توانم. بعد بیشتر فکر کردم و با اطرافیانم و کسانی که مرا دوست دارند مشورت کردند و موافقت کردند به این نتیجه رسیدم که تسلیم پیام خوبی نمی دهد.