(ویدئو) دنی مورفی پیش بینی مطمئن لیورپول برای جدال سیتی را به اشتراک می گذارد

دنی مورفی مطمئن است که لیورپول می‌تواند در خارج از خانه مقابل منچسترسیتی در روز شنبه به نتیجه برسد، اگرچه او پیش‌بینی نکرد که قرمزها به هشت سال خود بدون پیروزی در لیگ برتر در ورزشگاه اتحاد پایان دهند.

دو تیم برتر در ناهار روز شنبه در مورد انتظارترین بازی فصل لیگ برتر تا کنون به مصاف هم می‌روند، در حالی که تیم یورگن کلوپ تنها یک امتیاز از قهرمان عقب‌تر است و می‌خواهد انتقام شکست 4-1 خود را بگیرد. آخرین نسخه این فیکسچر

هافبک سابق آنفیلد که در برنامه Rio Ferdinand Presents FIVE صحبت می کرد، توضیح داد که چگونه “احساس” دارد که چلسی اخیراً از تاتنهام و منچسترسیتی امتیاز می گیرد، که آنها به درستی انجام دادند و همین حس را در مورد باشگاه سابقش فردا دارد.

مورفی گفت: “آیا می دانید چیست، در دو هفته گذشته احساسی در مورد بازی ها داشتم. این حقیقت صادقانه خداست، من در چلسی و تاتنهام احساسی داشتم. نمی دانم چرا. فقط همه چیز در تاتنهام خیلی خوب پیش می رفت.

سپس من هفته گذشته در برنامه قبل از بازی چلسی-(من) سیتی در حال گفتگو بودم و گفتم چلسی آن بازی را نمی‌بازد، و این احساس را دارم که لیورپول این بازی را نمی‌بازد. نمی‌دانم که می‌توانند آن را ببرند یا نه، اما با وضعیت فعلی لیورپول و پاهایی که در تیم دارند، می‌توانند سیتی را با مشکل مواجه کنند.

مورفی در ادامه تساوی 2-2 فردا را پیش بینی کرد و حکم آنتون فردیناند را تکرار کرد.

ما مطمئناً امیدواریم که تصور این بازیکن 46 ساله درست باشد، اگرچه بدیهی است که از زمانی که پپ گواردیولا هدایت سیتی را برعهده گرفت، کسب اولین برد خارج از خانه در لیگ بهتر است. همه سکانس ها در نهایت به پایان می رسند!

می توانید نظرات مورفی را در زیر (از ساعت 25:39) از طریق Rio Ferdinand Presents FIVE در YouTube مشاهده کنید:

https://www.empireofthekop.com/2023/11/24/danny-murphy-prediction-man-city-liverpool/ منبع: