(ویدئو) روی کین می گوید «شخصیت بزرگ» کلوپ به شدت دلتنگ خواهد شد

روی کین با تمجید درخشان خود از یورگن کلوپ پس از تساوی 1-1 لیورپول مقابل منچسترسیتی در روز یکشنبه، به این نتیجه رسید.

درگیری شدید بین دو مدعی عنوان قهرمانی به پایان رسید و این دیدار آخرین دیدار لیگ برتر بین سرمربی قرمزها و پپ گواردیولا را رقم زد و آلمانی در پایان فصل آنفیلد را ترک کرد.

صحبت در وظیفه متخصص برای اسکای اسپورتکاپیتان سابق منچستریونایتد گفت که این بازیکن 56 ساله با ترک مرسی ساید، شکست بزرگی برای لیگ برتر انگلیس خواهد بود.

کین افزود: “او شخصیت بزرگی برای بازی بود – در تمام نظراتش کاملاً صادق است. من عاشق مصاحبه هایش هستم. بازیکنان دوست دارند برای او بازی کنند. هواداران لیورپول به وضوح او را دوست دارند. کیفیت، نوع فوتبالی که تیم هایش بازی می کنند، و می توانید ببینید که او به دستاوردهایش در این بازی افتخار می کند.

در ارزیابی میراث کلوپ در آنفیلد، دو چیز در یک مایل مشخص خواهد شد: درخشش مداوم او برای کسب جام های بزرگ برای LFC و رقابت آنها با تیم بسیار موفق من سیتی، و کاریزمای تکرار نشدنی او که او را برای هواداران محبوب کرد. پایه از روز اول

برخی از هواداران رقیب به دلیل ماهیت دلسوز آلمانی، نظرات تلخی در مورد او خواهند داشت، اما یک قهرمان هفت بار لیگ برتر در کین، یک مربی بزرگ را می شناسد، و مطمئناً این مربی 56 ساله را می شناسد. در آن دسته قرار می گیرد.

ده بازی برتر دیگر برای لذت بردن زیر نظر یورگن و سه جام دیگر که به طور بالقوه برنده می شوند. بیایید این دو ماه و نیم پایانی را با حضور کلوپ در سکان هدایت لیورپول بچشیم.

می توانید نظرات کین را در زیر مشاهده کنید @SkySportsPL در X (تویتر سابق):



https://www.empireofthekop.com/2024/03/10/keane-praise-klopp-great-personality/ منبع: