(ویدئو) هواداران لیورپول صحبت های بازیکن سابق منچسترسیتی در مورد سوارز را مسخره خواهند کرد

لوئیس سوارز در طول دوران حضورش در لیورپول، مدافعان بی شماری را ترسانده بود، اما به نظر می رسد جولئون لسکات یکی از آنها نبود.

مدافع میانی سابق اورتون و منچسترسیتی با جف استلینگ در مجله Football’s Greatest ظاهر شد و در مورد برخی از بهترین مهاجمانی که در طول دوران حرفه ای خود در لیگ برتر با آنها روبرو شد صحبت کرد.

زمانی که سابق شنبه فوتبال مجری نام اروگوئه ای را ذکر کرد، این بازیکن 41 ساله با ادعای بزرگی که باعث تمسخر هواداران قرمزها می شود، مطرح شد.

لسکات بیان کرد: “نه، من لوئیز سوارز را نگرفتم…”، قبل از از سرگیری به طور مختصر دنبال می شود: به همان اندازه که او خوب است، من هرگز از بازی مقابل لوئیس سوارز عصبی نشدم.

فکر می‌کنم او برای لیورپول عالی بود، اما فکر می‌کنم او برای بارسلونا عالی‌تر بود و فکر می‌کنم این به او سکوی بزرگ‌تری می‌دهد. انجام کاری که او برای بارسلونا انجام داد بسیار تاثیرگذار بود.”

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

مسلما تیم من سیتی که لسکات برای آن بازی می کرد، یکی از حریفان مورد علاقه سوارز نبود – او در مدت حضورش در لیورپول در شش مسابقه فقط یک بار به آنها گل زد – اما اظهارات مرد انگلیسی در مورد شماره 7 سابق ما سرزنش کننده است.

‘El Pistolero’ در دوران اوج خود در آنفیلد به سادگی غیرقابل بازی بود و یک سری گل های شگفت انگیز به ثمر رساند و لحظات غریزی نبوغی را ایجاد کرد که تماشای او را بسیار لذت بخش می کرد.

شاید لسکات همچنان در مورد LFC از کلاس فاجعه بار خود در شکست 6-0 استون ویلا مقابل قرمزها در سال 2016 و همچنین گرایش هایش به اورتون و من سیتی برخوردار باشد.

می توانید نظرات لسکات در مورد سوارز را در زیر (از ساعت 8:06) از طریق Football’s Greatest با جف استلینگ در YouTube مشاهده کنید:



https://www.empireofthekop.com/2024/05/29/lescott-nervous-claim-suarez-liverpool/ منبع: