(ویدئو) کارشناس ESPN از اولین بازیکن لیورپول که ممکن است آرن اسلات بفروشد نام می برد

آرن اسلات ممکن است در تابستان امسال نام هایی را از تیم لیورپول خود حذف کند تا راه را برای ورود بازیکنان جدید به آنفیلد باز کند.

باید دید سرمربی جدید تا چه اندازه در اولین پنجره نقل و انتقالاتی خود در مرسی ساید می خواهد تاثیر بگذارد، اگرچه یک مدافع سابق قرمزها از فردی نام برده است که ممکن است در زمان خروج احتمالی در صدر فهرست قرار گیرد. .

هنگامی که در ESPN FC از او پرسیده شد که آیا او تصور می کند هر یک از مهاجمان فعلی ما در تابستان باشگاه را ترک کنند، استیو نیکول پاسخ داد: من صادقانه معتقدم که احتمالا محمد صلاح در صدر لیست خواهد بود. گوش کن، اگر می‌خواهی 100 میلیون پوند برای او بگیری، فکر می‌کنم آن را بگیری.»

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

این روایت از کارشناسانی که به لیورپول فشار می آورند تا از پادشاه مصر در ماه های آینده پول نقد کند، خسته کننده می شود.

ما اغلب دلایل عینی را بررسی کرده ایم که چرا فروش او در تابستان می تواند منطقی عملگرا باشد، اما مهاجم با ثبات باورنکردنی او کسی نیست که شما از آنفیلد خارج شوید فقط به این دلیل که ممکن است بودجه نقل و انتقالات را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

خوشبختانه تصمیمات بزرگ در L4 توسط مایکل ادواردز همیشه زیرک (در میان چهره های دیگر) گرفته می شود تا بازیکنان سابق قرمزها که اکنون به استودیوهای تلویزیونی مراجعه می کنند.

می توانید نظرات نیکول در مورد صلاح را در زیر (از ساعت 9:03) از طریق ESPN FC در YouTube مشاهده کنید:



https://www.empireofthekop.com/2024/05/29/nicol-salah-sell-claim-slot-liverpool/ منبع: