ویستاتوربین با آمار عالی در دربی مقابل سایپا

آنها در سه بازی اخیر خود با دو گلی که در عرض چند ثانیه به ثمر رساندند، 6 امتیاز ارزشمند مقابل خوشه طلایی ساوه و شمس آذر قزوین کسب کردند تا با امید و انگیزه فراوان خود را برای بازی این هفته مقابل سایپا آماده کنند. این در حالی است که در بازی رفت مقابل استقلال ملاثانی با قبول تساوی بدون گل مقابل حریف، نتیجه را تکرار کردند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ویستاتوربین که نیم فصل اول را در خطر سقوط به لیگ دسته اول و در رده پانزدهم به پایان رساند، با نمایشی قابل توجه در سه بازی، هفت امتیاز نیم فصل را از آن خود کرد. به جای یک فراری جالب. در نیمه بالایی تخته شروع.

دربی تهران در لیگ آزادگان در شرایطی این هفته مقابل ویستاتوربین و سایپا برگزار می شود که شاگردان میلاد بلدی در سه هفته نیم فصل دوم نمایش جالبی از خود به جای گذاشتند.

هر دو تیم وارد میدان شدند و در شرایطی که سعید اخباری هدایت نارنجی پوشان را برعهده داشت به تساوی بدون گل رضایت دادند در حالی که ویستاتوربین نتوانست از موقعیت های فراوان خود در این جدال استفاده کند و فرزاد حاتمی، مهاجم سرشناس سایپا نیز به میدان رفت. همچنین در پایان مسابقه کارت قرمز گرفت تا مسابقه جنجالی شود و رنگ و بوی یک دربی واقعی به خود بگیرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

شاگردان میلاد بلدی در بازی این هفته مقابل این حریف هم اکنون با یک قدمی شاگردان امید روانخواه با 23 امتیاز اختلاف نسبت به سایپا فاصله دارند. کسانی که با وجود مشکلات داوری در جدال با خوشه طلایی و نادیده گرفتن یک پنالتی و اعلام پنالتی بد علیه آنها، اما در نهایت سه امتیاز ارزشمند را به دست آوردند، در شرایطی مقابل سایپا قرار خواهند گرفت که حریف در سه بازی به تیم بازگردد. او دو بازی را برد و آخرین بازی خود مقابل مس کرمان را باخت تا حالا دربی تهران در لیگ آزادگان را با نهایت اهمیت برگزار کند.


سرویس خبر شماره: 1814389 |
17 مارس 1400 ساعت 18:37 |
1,829 امتیاز خبر|

1نظرات