ویسی: جشن عید و اعیاد مبارک!

وی در پاسخ به این ادعا که هر گلی که در هر بازی زده می شود به دلیل عملکرد ضعیف دروازه بان تیم است، گفت: باید همدیگر را بپوشانیم. باید دست به دست هم دهیم و نقاط ضعف خود را اصلاح کنیم و در آینده تیم خوبی باشیم. ما نمی توانیم بازیکن بگیریم و بازیکن آزاد هم وجود ندارد و باید در هفت بازی باقیمانده بهترین بازده کاری را داشته باشیم. ما به انرژی مثبت همه نیاز داریم. در مجموع، ما باید کاری کنیم که به نفع خودمان اتفاق بیفتد.

1678945


سرویس خبر شماره: 1895614
Mar 22, 1401 @ 7:36 ب.ظ
4.9 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

ما فقط تمرین می کنیم و تمرین می کنیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از بازی با ملوان گفت: بازی بسیار حساس و مهمی برای خوزستان و آبادان بود و برای ما مهم نبود که خوب بازی کنیم. قبلا هم گفته ام که حتی اگر بد بازی کنیم باید برنده شویم. متاسفانه امروز هر چقدر هم از نظر فنی خوب بودیم نتوانستیم برنده شویم و شرمنده مردم شدیم. من هرگز اینقدر حمایت مردم از یک تیم در حال سقوط ندیده بودم. از هواداران تشکر می کنم و امیدوارم با تلاش بازیکنان، من و باشگاه بتوانیم جبران کنیم. امیدوارم در بازی های باقی مانده با تمام وجود بجنگیم تا دو امتیازی که امروز به تیم دیگری از دست دادیم را پس بگیریم. وجودمان را می گذاریم تا نفت بماند. یک بار دیگر از هواداران تشکر می کنم و از آنها عذرخواهی می کنم. مطمئن باشید تمام تلاش خود را می کنیم تا روزهای زیبا را به آبادان برگردانیم.

وی در پاسخ به این سوال که اعتراض باشگاه به استفاده از بازیکنان نفت مسجد سلیمان که اجازه حضور در بازی با نفت آبادان را نداشتند از کجا نشات می گیرد؟ وی گفت: به عنوان یک فوتبالیست که باید از تیمم دفاع کنم از مسئولان می خواهم این موضوع را پیگیری کنند. اگر تقلب می کردیم به ما رای می دادند که ببازیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی در پاسخ به اظهارنظر یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه نفت امروز واقعا عالی بود، گفت: اما واقعا ناراحتم. حتی اگر بد بازی کنیم، باید برنده شویم. حتی اگر از ما سوءاستفاده کنند، باید سه امتیاز بازی را بگیریم. خوزستانی ها و به خصوص مردم آبادانی فوتبال را می شناسند و شاید از بازی خوب امروز کمی خیال تماشاگران راحت شد اما اینکه خوب بازی کردیم و نتوانستیم امتیاز لازم را بگیریم مهم نیست. به من سه امتیاز برای ما مهم است.

وی ضمن ابراز امیدواری برای بقای صنعت نفت در لیگ برتر گفت: به بقای صددرصدی امیدوارم. فردی که سکته کرده است، پزشکان می گویند برایش دعا کنید و زنده می ماند. ما هم تلاش می کنیم در لیگ بمانیم. با رقیبی بازی می کنیم که برای گرفتن سهمیه یا قهرمان شدن یا سقوط نکردن هم استرس دارند. ما یک نقطه خفه برای رقبا خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان درباره اعتراض خود به تصمیم داور در چند صحنه این دیدار گفت: با توجه به اینکه از کنار زمین به مربی فشار می آید، این اعتراضات طبیعی است اما در مجموع داور خوب بود. بهانه ای است که بگوییم زمین و هوا خوب نبود. داور انسان است و اشتباه می کند. با وجود اینکه اشتباه بدی به ضرر ما شد اما با داور بحثی نکردم. چه داور درست یا غلط سوت بزند، ما باید برنده باشیم. ما تمام توجه خود را روی این موضوع متمرکز می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان می گوید وقت آزاد ندارند و فقط به تمرین و کار فکر می کنند.

ویسی: جشن عید و اعیاد مبارک!

ویسی ادامه داد: تا 7 اسفند تمرین می کنیم و 5 اسفند یک بازی دوستانه برای ارزیابی بازیکنانی که کمتر بازی کرده اند خواهیم داشت. از اول فرودین دوباره تمرین را شروع می کنیم. ما اصلا نمی توانیم تمرین نکنیم. ما برای شاد بودن و بودن در کنار خانواده وقت نداریم و برای گذراندن این زمان ها باید وجود داشته باشیم.