وینگر جوان رقیب استقلال/ محبی باز هم مقابل داماش درخشید

در بازی دوستانه امروز استقلال و داماش، صادقی بار دیگر برای تیمش گلزنی کرد. این وینگر جوان در دقیقه 65 گل دوم آبی ها را به ثمر رساند تا نشان دهد فردی بسیار با انگیزه برای حضور در ترکیب ثابت و حضور در قسمت اصلی برنامه های ساپینتو است.

بازیکنی که تابستان گذشته از سایپا به استقلال آمده بود در ترافیک سنگین خطوط حمله تیمش گیر کرد و نمایش خوب هم تیمی هایش باعث شد فرهاد مجیدی نتواند از امیرعلی صادقی در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند. فرصت های بیشتری برای درخشش خواهد داشت.

در شرایطی که بحث حضور محمد محبی در استقلال بسیار جدی تر از گذشته شده و گفته می شود او به زودی به جمع شاگردان ساپینتو اضافه خواهد شد، حالا امیرعلی صادقی می تواند مدعی جدی دیگر وینگر جوان تیم فوتبال استقلال باشد. آبی ها



سرویس داخلی اخبار فوتبال

هر چقدر در فصل گذشته فرصت های کمتری برای درخشش امیرعلی صادقی وجود داشت، به نظر می رسد امسال با لیگ بیست و یکم متفاوت باشد و این وینگر جوان و آینده دار به عنوان یکی از مدعیان اصلی تیم اصلی شناخته شود.

صادقی که دروازه پرسپولیس و گهر را در بازی های تدارکاتی تیم ملی امید باز کرد، در اردوی پیش فصل آبی ها در ترکیه نیز فوق العاده ظاهر شد و هر دو گل تیمش را مقابل شاگردان آندره آ پیرلو در فاتح کاراگومروک به ثمر رساند. او بلوغ و تجربه لازم را کسب کرده است.