وینگر راست انگلیسی برای بازی مقابل ایران انتخاب شد!

اکنون، چهار سال بعد، به نظر می رسد او دوباره در قطر نقشی کلیدی برای انگلیس بازی کند. در حالی که کمتر از سه هفته به جام جهانی باقی مانده است، تریپیه قرار است در اولین بازی انگلیس مقابل ایران در 21 نوامبر شروع کند.

کیران تریپیه بدون شک بهترین بازیکن انگلیس در جام جهانی گذشته بود زیرا مردان گرت ساوتگیت به نیمه نهایی صعود کردند. هری کین در نهایت با کفش طلا روسیه را ترک کرد، اما از نظر ثبات در طول تورنمنت، این تریپیه بود که در هر بازی عملکرد خوبی داشت و گل او مقابل کرواسی در نیمه نهایی حتی باعث شد تا هواداران رویای قهرمانی در جام جهانی را نیز در سر بپرورانند. . یادت باشه.

انتقال 12 میلیون پوندی تریپیه به نیوکاسل در ژانویه برخی از هواداران را دچار تردید کرده است. آیا او فقط به خاطر پول یک باشگاه را در لیگ قهرمانان اروپا ترک می کند یا واقعا فکر می کرد در آن زمان پیوستن به نیوکاسل بهترین تصمیم بود؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فرم عالی کیران تریپیه در این فصل او را به بازیکن مورد علاقه ساوت گیت برای حضور در جام جهانی و حضور در ترکیب اصلی تیم ملی انگلیس تبدیل کرده است. ستاره نیوکاسل بیشتر از محمد صلاح و برونو فرناندز فرصت ایجاد کرده است و بریتانیا معتقد است که او یک سلاح واقعی برای سه شیرها خواهد بود.

کایل واکر باید تحت عمل جراحی کشاله ران قرار می گرفت و زمان زیادی تا شروع جام جهانی باقی نمانده است. با توجه به اینکه ترنت الکساندر-آرنولد برای رسیدن به تناسب اندام در لیورپول تلاش می کند، درها برای تریپیه باز است تا نقش وینگر راست را در انگلیس بازی کند و فرم خوب او در نیوکاسل به این معنی است که این بازیکن اکنون مورد علاقه ساوت گیت برای بازی مقابل ایران است.

تریپیه در سه گل این فصل نقش بسزایی داشته است (1 گل، 2 پاس گل) و هیچ مدافعی بهتر از او عمل نمی کند. نیوکاسل نیز در سیزده بازی خود 6 کلین شیت داشته و با تریپیه در خط دفاعی خود کمترین گل را در لیگ دریافت کرده است. (تا پایان هفته سیزدهم) این آمار نشان می دهد که چگونه تریپیه به یک مدافع کناری خوب تبدیل شده است که ساوتگیت دیگر نمی تواند او را در ترکیب اصلی خود در قطر نادیده بگیرد.


سرویس خبر شماره: 1852234
15 نوامبر 1401 در 11:56 ب.ظ
13.3 هزار |

3نقطه نظر

فرم ایده آل تریپیه و رضایت ساوت گیت از کاپیتان نیوکاسل

با این وجود، تریپیه در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته است. بر اساس این گزارش Optaاو در لیگ برتر فرصت های بیشتری دارد (31) در مورد محمد صلاح و برونو فرناندز (هر کدام 29 عدد) ایجاد شد، در حالی که ایوان پریشیچ (15) از تاتنهام او تنها بازیکنی است که بیشتر از تریپیه در لیگ برتر سانتر دارد (14) انجام داد (تا پایان هفته سیزدهم)

دیلی میل معتقد است که کیران تریپیه در بازی با ایران در جناح راست بازی خواهد کرد.

وینگر راست انگلیسی برای بازی مقابل ایران انتخاب شد!

وقتی تریپیه در آخرین جام جهانی بازی کرد، خودش را به عنوان گزینه اول دفاع راست تاتنهام معرفی کرد. یک سال بعد، همه چیز برای او خوب پیش نمی رفت. سرمربی اسپرز در آن زمان، مائوریسیو پوچتینو، به طور کامل به او اعتقاد نداشت. فینال لیگ قهرمانان 2018-19 آخرین بازی تریپیه برای این باشگاه بود زیرا او ماه بعد به اتلتیکو مادرید پیوست.

با نزدیک شدن به تولد 29 سالگی، او تصمیم گرفت خارج از انگلیس بازی کند. حضور در تیم اتلتیکو و ساختن یکی از بهترین خطوط دفاعی لالیگا نتیجه تلاش او و هم تیمی هایش است. با این حال، پس از قهرمانی در لالیگا، او تنها سه بازی از هفت بازی مقدماتی یورو را آغاز کرده است و ممکن است بازگشت به انگلیس لازم باشد تا او را به افکار ساوتگیت بازگرداند.

مدافع کناری باتجربه تا حدودی به شبهات پاسخ داد. در سومین بازی لیگ خود برای ادی هاو، او یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند تا پیروزی 3-1 مقابل اورتون را قطعی کند و پنج روز بعد در پیروزی 1-0 برابر استون ویلا این ترفند را تکرار کرد. اما یک مصدومیت شدید باعث شد تا ادامه فصل را از دست بدهد.

منبع: دیلی میل



مجله اخبار فوتبال خارجی