وینیسیوس: برزیل هنوز 6 فینال پیش رو دارد

عملکرد بازیکنان برزیلی
ما از همه این بازیکنان درجه یک خوشحالیم. پاستا و کازمیرو که پشت سر ما بازی می کنند، محور اصلی هستند. من، رافینیا و نیمار گاهی کنار می کشیم تا به آنها کمک کنم. در حمله ما همه چیز برای درخشش و موقعیت خود را داریم. من برای ریچارلیسون خیلی خوشحالم. او سخت کار کرده و برای این مسابقات کاملا آماده است. قبل از بازی در رختکن به او گفتم که قطعاً قرار است گل بزنی و همین اتفاق افتاد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورش سه”، حضور در دیدار امشب برزیل و صربستان برای وینیسیوس جونیور رویایی بود که در پیروزی 2 بر صفر سلسائو مقابل صرب ها برای اولین بار با پیراهن تیم ملی کشورش در جهان به میدان رفت. جام.

وینی در پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:

وینیسیوس که یکی از درخشان ترین ستاره های رئال مادرید و فوتبال اروپاست، ضمن ابراز خوشحالی از تحقق آرزویش برای حضور در جام جهانی، به هم تیمی هایش تبریک گفت.


سرویس خبر شماره: 1855371
دسامبر 04, 1401 در 02:12 |
2K |

0نقطه نظر

اولین بازی با پیراهن برزیل در جام جهانی
خیلی خوشحالم که اولین بازی ملی ام در جام جهانی یک پیروزی بود. من همیشه منتظر این روز بودم. بیست و دو سال صبر کردم تا به اینجا برسم. من سالها رویای آن را دیدم و روی آن کار کردم. خوشحالم که توانستم به تیم کمک کنم. اکنون شش فینال برای تکمیل هدف اصلی داریم.

وینیسیوس ستاره جوان برزیلی که اولین بازی خود را در جام جهانی با سلسائو انجام داد، گفت که خوشحال است که ریچارلیسون هر دو گل را برای برزیل به ثمر رساند.

وینیسیوس: برزیل هنوز 6 فینال برای بازی دارد